Adm. direktør Claus Bering genvalgt som formand for Dansk Byggeris bestyrelse

På repræsentantskabsmødet i Dansk Byggeri onsdag den 15. maj blev adm. direktør Claus Bering fra CRH Concrete A/S genvalgt som formand for Dansk Byggeris bestyrelse for en to årig periode.

Dansk Byggeris bestyrelse.  Ejer og daglig leder Morten Knudsen, MP Construction A/S, Murermester Christian Dahl Pedersen fra Murermester J. Ole Pedersen A/S, Koncernchef Morten Lindholt, CG Group A/S, Seniorrådgiver Jette Rohde, Sten & Grus Prøvestenen A/S, Adm. direktør Claus Bering, CRH Concrete A/S, Vice adm. direktør Lars M. Carlsen, Per Aarsleff A/S, Direktør Søren Rasmussen, Bo Michelsen A/S, Adm. direktør Erik Nimb, Botica Entreprise A/S, Indehaver Michael Ræbild Lund, Michael Lund A/S, Senior Vice President Palle Bjerre Rasmussen, NCC Danmark A/S og Tømrermester Michael Ancher, E. Anker & Søn A/S
Dansk Byggeris bestyrelse. Ejer og daglig leder Morten Knudsen, MP Construction A/S, Murermester Christian Dahl Pedersen fra Murermester J. Ole Pedersen A/S, Koncernchef Morten Lindholt, CG Group A/S, Seniorrådgiver Jette Rohde, Sten & Grus Prøvestenen A/S, Adm. direktør Claus Bering, CRH Concrete A/S, Vice adm. direktør Lars M. Carlsen, Per Aarsleff A/S, Direktør Søren Rasmussen, Bo Michelsen A/S, Adm. direktør Erik Nimb, Botica Entreprise A/S, Indehaver Michael Ræbild Lund, Michael Lund A/S, Senior Vice President Palle Bjerre Rasmussen, NCC Danmark A/S og Tømrermester Michael Ancher, E. Anker & Søn A/S

Ny i bestyrelsen er snedkermester Mads Raaschou fra Raaschou Inventarsnedkeri A/S i Rødovre. Som formand for blandt andet Dansk Byggeri Hovedstaden og Snedkersektionen er Mads Raaschou et kendt ansigt i Dansk Byggeri. Han er valgt for to år.

Der var genvalg til Indehaver Michael R. Lund, Michael Lund A/S, senior Vice President Palle Bjerre Rasmussen, NCC Danmark A/S, direktør Søren Rasmussen, Bo Michelsen A/S, ejer og daglig leder Morten Knudsen, MP Construction A/S og tømrermester Michael Ancher, E. Anker & Søn A/S.

Dansk Byggeris bestyrelse:

Adm. direktør Claus Bering, CRH Concrete A/S