Jimco A/S

Ren luft på messer i Asien, Mellemøsten og Europa

Cleantech-virksomheden Jimco A/S præsenterer desinfektions- og luftrensningssystemer på tre store fødevare- og fiskerimesser i oktober og november.
Jimco A/S præsenterer desinfektions- og luftrensningssystemer på tre store fødevare- og fiskerimesser i oktober og november, herunder Foodtech i Herning 1.-3. november. Foto: PR

I både Dubai, Danmark og Chile vil det i løbet af efteråret være muligt at opleve Jimcos desinfektions- og luftrensningssystemer, når virksomheden deltager i store fødevare- og fiskerimesser i alle tre lande. Her vil Jimco blandt andet præsentere deres systemer FLO-D og FLO-K, fortæller Jimmy K. Larsen, CEO hos Jimco A/S.

– Med FLO-D og FLO-K kan man opnå mere effektiv desinfektion og luftrensning samt spare arbejdskraft, vand, kemi og energi plus undgå udledning af klorholdigt spildevand,forklarer han.

FLO-K kan ved hjælp af UV-C- og ozonteknologi fjerne bakterier og reducere lugtgener i forbindelse med mange organiske produkter, for eksempel foderstof eller affald. FLO-D, som Jimco netop har fået patent på, kan bruges til desinfektion af overflader og komplette produktionsarealer i fødevareindustrien.

Jimcos medarbejdere vil være til stede på alle tre messer, parate til at diskutere de enkelte fødevarevirksomheders specifikke udfordringer.

Jimmy K. Larsen
CEO, Jimco A/S
jkl@jimco.dk

Billeder

Download
Med FLO-D-teknologien kan virksomheder effektivt sikre sig mod uønskede bakterier og mikroorganismer. Foto: PR
Download
Jimmy K. Larsen inviterer virksomheder til en snak om deres specifikke udfordringer på hele tre messer i efteråret. Her ses systemet FLO-K. Foto: PR

Information om Jimco A/S

Jimco A/S
Mjølbyvej 7
5900 Rudkøbing

+45 62 51 54 56http://jimco.dk/

Oplev FLO-D og FLO-K på Gulfood Manufacturing, Aqua Sur og FoodTech, og hør nærmere om løsninger til desinfektion samt luft- og vandrensning: Aqua Sur 2016 afvikles i Puerto Montt i Chile fra 19. til 22 oktober. Mød Jimco i hal B på stand 320. Fra 1. til 3. november kan du møde Jimco på stand J7138 til FoodTech i Herning, og endelig kan du få en snak med virksomheden på Gulfood Manufacturing 2016 fra 7. til 9. november i Dubai World Trade Centre. Her finder du Jimco på stand Z2-E37.