52 uger med strømper

Lad dig inspirere af Laine Publishings strømpebibel med opskrifter af 46 strikdesignere fra hele verden, både spirende designtalenter og internationalt anerkendte designprofeter.
Bogen er lærredsindbundet og forsynet med et mavebælte.

Laine er kendt for eksklusive og smukke magasiner, og her videreføres stilen i en bog, der imponerer med både stemningsfyldte billeder og uimodståelige design, som kan overbevise selv den største strømpeskeptiker. I sand Laine-stil bliver der lagt vægt på smukke mønstre og lækre garner, som kan få enhver strikker til at savle.

Med sine 52 strømpedesign – en til hver uge i året – er 52 uger med strømper en sand guldgruppe af strømpe- og sokkeopskrifter. Der er både enkle mønstre til basisstrømper og indviklede hulmønstre for den erfarne strømpestrikker – foruden slippers til de kolde måneder.

Bogen er allerede en klassiker og findes nu på dansk. En bog, du vil vende tilbage til igen og igen.

52 uger med strømper indeholder design af:

Andrea Mowry, Caitlin Hunter, Helen Stewart, Joji Locatelli,  Isabell Kraemer, Rosa Pomar,  Ainur Berkimbayeva, Fiona Alice, Gina Baglia, Katrine Birkenwasser, Karen Borrel, Sachiko Burgin, Diana Clinch, Verena Cohrs, Valentina Consalvi, Rachel Coopey, Nele Druyts, Marion Em, Lindsey Fowler, Fabienne Gassmann, Lucinda Guy, Dawn Henderson, Anja Heumann, Tiina Huhtaniemi,  Mieka John, Amanda Jones, Joséphine & the seeds, Pauliina Karru, Tatiana Kulikova, Erika López, Paula Pereira, Elena Potemkina, Amelia Putri, Emily Joy Rickard, Mona Schmidt, Nataliya Sinelshchikova, Marceline Smith, Minna Sorvala, Charlotte Stone, Becky Sørensen, Niina Tanskanen, Natalia Vasilieva, Kristine Vejar, Heidi Alander, Kajsa Vuorela og Mariya Zyaparova.

Titel: 52 uger med strømper
Oversætter: Rachel Søgaard
Udgivelsesdato: 9. juli 2021

Bogen er lærredsindbundet og forsynet med et mavebælte.
Bogens forside

Harry Styles er en nulevende modelegende14.3.2024 10:13:33 CET | Pressemeddelelse

I 2010 trådte en ung Harry Styles ind på X-factor scenen i England for at aflægge audition. Allerede den gang stod det klart, at han kan inspirere og fascinere med mere end sin stemme. Med neglelak, fjerboa, pailletter, jakkesæt og buksedragter har han gennem alle årene været en inspiration for dem, der gerne vil lege med stilen. I Stilikoner: Harry Styles fortæller Lauren Cochrane historien om en sand modelegende.