3 ansætter ny direktør for det private marked

Teleselskabet 3 har ansat Søren Rinnov Østergaard i en nyoprettet stilling som Vice President i Consumer Market-divisionen. Søren Rinnov Østergaard kommer fra en stilling som CEO hos Fujitsu Danmark.

For at øge fokus på det private marked har teleselskabet 3 ansat Søren Rinnov Østergaard, 49 år, som Vice President for den nye division. På mættet et marked, hvor konkurrencen er heftig, er der i høj grad brug for kunde-centrisk nytænkning og endnu mere ’growth hacking’. Det er blandt andet en af de udfordringer, Søren kommer til at beskæftige sig med.

”Søren kommer med en dybfølt kærlighed til 3. Han har en masse erfaring fra tech-branchen og har skabt mærkbare resultater de steder, han har været. Netop denne energi og motivation ser jeg frem til, at han tager med hjem til 3”, siger Morten Christiansen, CEO for 3 i Skandinavien og Østrig.

Søren er et kendt ansigt hos 3. Tilbage i 2003-2009 arbejdede Søren som Head of Marketing, og har siden slået sine folder som Director i Telenor, CEO og salgsdirektør hos Surftown, Partner og salgsdirektør hos Microsoft Danmark og senest som CEO hos Fujitsu Danmark.

”3 har altid haft en særlig plads i mit hjerte, og jeg glæder mig til at komme hjem. Tilbage i 00’erne havde 3 den en kæmpe vækstambition, og den er bestemt ikke blegnet. Jeg mærker tydeligt, at den udfordrer-kultur, som jeg elskede den gang, stadig er en stor del af 3’s DNA – og ambitionerne er bestemt heller ikke blevet mindre. Jeg glæder mig til at kunne bidrage til det væksteventyr, 3 har sat kursen imod”, fortæller Søren.

Privat bor Søren i Kongens Lyngby med sin kone og tre børn.

3's pressetelefon
presse@3.dk

Kundeservice

Information om 3 Danmark

Fadet 4
1799 København V

3 tilbyder mobiltelefoni og internet via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 73 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.