xCarlsberg Danmark A/SxCarlsberg Danmark A/S

FCK og OB får nyt logo på trøjerne

I sæsonen 2013/2014 bliver Carlsberg logoet skiftet ud med Carlsbergs sodavandsmærke Carlsberg SPORT
OB

Når FCK og OB går på banen på søndag til sæsonens første kamp bliver det stadig med Carlsberg på trøjen – dog ikke som vi hidtil har set det. Carlsberg logoet bliver skiftet ud med Carlsbergs sodavandsmærke Carlsberg SPORT.

”Carlsberg har allerede et kendskab tæt på 100 %, så vi vil nu bruge pladsen på trøjerne til at øge kendskabet til Carlsberg SPORT. Carlsberg vil fortsat være en stærk og synlig sponsor for begge klubber. Desuden er Carlsberg netop blevet officiel ølsponsor for Premier League, så der vil fortsat være stor fokus på Carlsberg i forbindelse med fodbold”, fortæller Sponsorchef fra Carlsberg Danmark Peter Giacomello

Med mere end 1000 sponsorater af lokalsporten om året og som medsponsor af Ekstra Bladet Skolefodbold – verdens største skolefodboldturnering - yder Carlsberg Sport et væsentligt bidrag til lokalsporten i Danmark.

”Gennem trøjesponsorat af FCK og OB vil vi gerne øge opmærksomheden omkring den tætte relation Carlsberg SPORT har til lokalsporten. Alle stjerner starter et sted, og med nye sponsorater hver eneste dag bidrager vi til, at de lokale klubber kan tilbyde bedre træningsforhold for deres medlemmer. En dag er det jo nogle af de små lokale talenter, der ender med at blive stjerner på de store baner”
fortæller Christina Földes, Brand Manager for Carlsberg Sport i Carlsberg Danmark.

OB og FCK spiller deres første kamp i de nye trøjer på søndag den 21. juli.

Kontakt:
Carlsberg Danmark
Sponsorchef Peter Giacomello PG@carlsberg.com tlf.: 4028 2820
Brand Manager Christina Földes, ChristinaAniko.Foldes@carlsberg.dk tlf: 2147 8378

Information om xCarlsberg Danmark A/S

xCarlsberg Danmark A/S