Lidl Danmark

“Det betaler sig at handle i Lidl” – ny international kampagne sætter fokus på værdi i hverdagen

Del

For første gang lancerer Lidl en fælles brandkampagne på tværs af alle 31 lande, hvor kæden er til stede. Med kampagnen “Det betaler sig at handle i Lidl” ønsker Lidl at vise, at kæden står for andet og mere end skarpe priser og høj kvalitet.

Kampagnen rulles ud i alle markeder samtidigt og bliver synlig på tv, online, i radio, på udendørs reklamer og i butikkerne i Danmark fra søndag d. 21. september.
Kampagnen rulles ud i alle markeder samtidigt og bliver synlig på tv, online, i radio, på udendørs reklamer og i butikkerne i Danmark fra søndag d. 21. september.

Kampagnen understreger, at Lidl skaber reel værdi – ikke kun for kunderne, men også for medarbejdere, leverandører, partnere og samfundet som helhed. Det handler om at tilbyde gode dagligvarer til priser, alle kan betale, men også om at tage ansvar for bæredygtighed, sundhed og lokale fællesskaber.

“I dag forventer folk, at brands ikke kun tilbyder produkter af høj kvalitet, men også tager socialt ansvar. Derfor demonstrerer vi med denne gennemgående kampagne, hvad Lidl gør muligt. Vores DNA forbliver, men vi implementerer vores vision endnu mere omfattende,” siger Mette Schacht Færch, kundedirektør i Lidl Danmark.

Kampagnen rulles ud i alle markeder samtidigt og bliver synlig på tv, online, i radio, på udendørs reklamer og i butikkerne i Danmark fra søndag d. 21. september.

Kontakter

Om Lidl Danmark

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 164 butikker. 

Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk 

Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Lidl får Folkesundhedsprisen 202516.9.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Med prisen skriver Lidl historie, da dagligvarekæden er den første kommercielle aktør, der modtager Folkesundhedsprisen nogensinde. En pris, der er blevet uddelt siden 2004 af Dansk Selskab for Folkesundhed. I begrundelsen står, at prisen er en anerkendelse af Lidls omfattende og målrettede arbejde for at fremme folkesundheden gennem dagligvarehandlen – blandt andet ved at fjerne tobak og nikotin fra hylderne og fremme salget af frugt og grønt.

Kunderne har talt: Lidl giver mest værdi for pengene og leverer bedst på frugt og grønt15.9.2025 09:15:57 CEST | Pressemeddelelse

Lidl er den eneste kæde, der går frem i årets BrancheIndex og vinder igen i kategorien ”Mest værdi for pengene,” samtidig med at kæden får topplacering på frugt og grønt. Ifølge indkøbsdirektør Peer Sandtner betyder anerkendelsen særligt meget for Lidl, da kæden hver dag arbejder for at forene lave priser med ambitionen om at gøre sunde valg mere tilgængelige.

Erfaren butikschef vender hjem: Åbner ny Lidl i Gug15.9.2025 08:26:37 CEST | Pressemeddelelse

Den erfarne butikschef Nikolaj Jensen, der senest har ledet Lidl i Hjørring, står nu klar til at åbne dørene til Lidls nye butik i Gug den 25. september. Han glæder sig til at møde kunderne, skabe en god indkøbsoplevelse og gøre butikken til et naturligt samlingspunkt i lokalområdet. Butikken i Gug bliver en del af Lidls ambition om at udfase tobak og nikotin i alle butikker inden udgangen af 2028.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye