Apropos Bureau indgår strategisk partnerskab med Noehow
05.11.2024: Apropos Bureau har netop indgået et strategisk samarbejde med målgruppespecialisten Noehow, hvilket skal styrke bureauets evne til at levere målrettet og effektiv kommunikation – både til deres kunder og i bureauets interne markedsføring. Partnerskabet sætter større fokus på målgrupper og bliver en vigtig brik i Apropos Bureaus fremtidige kampagner.
Apropos Bureau har netop indgået et strategisk samarbejde med målgruppespecialisten Noehow, hvilket skal styrke bureauets evne til at levere målrettet og effektiv kommunikation – både til deres kunder og i bureauets interne markedsføring. Partnerskabet sætter større fokus på målgrupper og bliver en vigtig brik i Apropos Bureaus fremtidige kampagner.
Lars Marco Andersen, partner i Apropos Bureau, udtaler:
”Med en samarbejdspartner som Noehow kan vi kombinere vores ekspertise i markedsføring med Noehows dybere indsigt i målgruppers adfærd, behov og præferencer. Det betyder, at vi kan tilbyde vores kunder at udvikle mere præcise og effektive kampagner, som rammer de rigtige segmenter og dermed forbedrer vores kunders resultater. Partnerskaber som disse styrker også vores konkurrenceevne, da vi kan trække på specialviden og hurtigt tilpasse os markedets skiftende tendenser.”
Dorthe Noe, indehaver af Noehow, tilføjer:
”For mig er partnerskabet med Apropos Bureau en fantastisk mulighed for at arbejde med større og mere komplekse projekter, samtidig med at jeg får adgang til et bredere kundegrundlag. Jeg lever af at give kunderne indsigt i egen forretning og i målgrupper. Med Apropos bureau kan jeg fremover tilbyde at transformere mine indsigter til effektive marketingtiltag og skabe synlige resultater, hvilket gavner alle parter”.
Samarbejdet er allerede testet i praksis
Partnerskabet mellem Apropos Bureau og Noehow er allerede tryktestet, da de har arbejdet sammen om flere kunder det seneste år.
“For nylig brugte vi Dorthes ekspertise til at udarbejde en Brand Guide for en international kunde med 750 medarbejdere. Dorthe leverede en dybdegående analyse af kundens målgruppe og identitet, som blev fundamentet for deres kommunikation, visuelle identitet og i sidste ende deres marketingstrategi“, uddyber Lars Marco Andersen.
Partnerskabet mellem Apropos Bureau og Noehow skal fremover sikre, at markedsføringen bliver endnu mere målrettet og præcis, hvilket vil skabe værdi både for kunderne og bureauet selv.
Om Apropos Bureau
Apropos Bureau er et full-service marketinghus grundlagt i 2017, der specialiserer sig i Strategi & Identitet, Design & Kommunikation, Websites og Digital Marketing.
Om Noehow
Bag Noehow finder du Dorthe Noe, som har over 30 års erfaring med målgruppeanalyse og segmenteringsmetoder. Noehows ekspertise hjælper virksomheder med at forstå og ramme de rette målgrupper gennem dyb indsigt i adfærd, værdier og præferencer.
Nøgleord
Kontakter
Dorthe NoeIndehaver, Noehow
Tlf:22491250dorthe@noehow.dkLars Marco AndersenUdviklingsdirektør & Partner / Apropos Bureau ApS
Tlf:60 14 31 29lma@aproposbureau.dkaproposbureau.dkBilleder
Om Apropos Bureau
Apropos Bureau er et marketinghus i Nordjylland, som siden 2017 har hjulpet over 100 virksomheder med at opnå markant vækst gennem professionel og pålidelig marketing.
Kendetegnende for Apropos Bureau er tillid og troværdighed: ingen bindinger, ingen låste systemer og fuld gennemsigtighed. Arbejdet leveres altid med høj professionalisme og personlig håndtering.
Kategorisering af services:
– Strategi og identitet
– Design og kommunikation
– Websites
– Digital Marketing
I 2023 blev Apropos Bureau anerkendt med en Gazellepris, efterfulgt af en AA-kreditvurdering i 2024.
Følg pressemeddelelser fra Apropos Bureau ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Apropos Bureau ApS
Aalborg Kongres & Kultur Center byder naboerne fra Apropos Bureau velkommen som erhvervspartner10.10.2024 08:21:36 CEST | Pressemeddelelse
Aalborg, 10.10.2024 - Apropos Bureau har indgået et nyt partnerskab med Aalborg Kongres & Kultur Center (AKKC) som erhvervspartner. Partnerskabet understreger Apropos Bureaus engagement i at støtte den lokale kultur og sætte bæredygtighed på agendaen. AKKC er kendt som frontløber indenfor bæredygtig udvikling og grøn omstilling, senest med afholdelsen af den banebrydende NET ZERO-konference i oktober 2024.
Nordjysk marketinghus er kåret som Børsen Gazelle for andet år i træk4.10.2024 08:14:00 CEST | Pressemeddelelse
Apropos Bureau har igen gjort sig bemærket på den danske erhvervsscene. Som Børsen Gazelle 2024 kan marketinghuset nu kalde sig for dobbelt Gazelle-indehavere. En anerkendelse, der ifølge direktøren bekræfter det solide fundament, som bureauet er bygget på.
Digital oprustning: Aalborgensisk marketinghus rykker tættere på kunderne2.10.2024 08:10:00 CEST | Pressemeddelelse
Apropos Bureau har netop udnævnt Jens Ulsøe som ny Digital Marketing Ansvarlig for deres digitale afdeling. Ifølge bureauet er udnævnelsen et skridt mod at skabe større gennemsigtighed og værdi for deres mange kunder.
Apropos Bureau forfremmer trofast medarbejder: Stefan Noe bliver Kreativ Ansvarlig27.8.2024 08:38:20 CEST | Pressemeddelelse
I 2018 blev Stefan Noe ansat som Apropos Bureaus første medarbejder og begyndte i rollen som tekstforfatter, mens start-up-bureauet stadig befandt sig på direktørens loftrum. Siden da har bureauet udviklet sig til et markant marketinghus på toppen af Vesterbro i Aalborg, og Stefan har været en nøglefigur i transformationen. Nu er han udnævnt som Kreativ Ansvarlig som et led i bureauets fortsatte udvikling.
Aalborg Zoo byder Apropos Bureau velkommen som ny platinpartner13.8.2024 11:57:10 CEST | Pressemeddelelse
Aalborg, 13.08.2024
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum