Vild med dans-spådom: Disse to kommer i omdans i aften

Anna Munch er ny Danske Spil-favorit til den samlede sejr efter Philip Mays omdans i fredags. Det bliver dog Rachel og May Lifschitz, der skal i omdans i aften, forudser Danske Spils ekspert.

Danske Spil har en ny favorit i den populære dansekonkurrence.

”Det giver panderynker,” siger Danske Spils ekspert, Mathias Reimer Larsen, om det faktum, at spilfirmaets hidtidige favorit til den samlede sejr – kundedarlingen Philip May - i fredags kom i omdans, og dermed var i fare for at skulle forlade programmet.

”Aldrig i vores historie har vi haft SÅ mange forskellige favoritter til at vinde i løbet af programmet. Det vidner om en ualmindeligt tæt og uforudsigelig konkurrence i år,” fortæller Vild med dans-eksperten fra Oddset hos Danske Spil.

Ny favorit til samlet sejr

Men forudsige, det skal han nu alligevel, og favoritværdigheden har forladt Philip May og tilfalder i stedet Anna Munch, som har sat et særdeles solidt aftryk.

”Anna Munch var sidste fredags klart bedste performance, og dommerne kvitterede prompte med flotte 28 point. Ingen var i nærheden af influenceren og skuespillerinden i fredags, og derfor er hun nu ny favorit til den samlede sejr i konkurrencen,” siger Mathias Reimer Larsen.

Samtidig spår eksperten, at særligt to par vil komme i problemer i aftenens live-transmitterede dance-off.

”Det bliver omdans mellem May Lifschitz og Rachel Ellebye i aften. Jeg tror, Philip May har seernes sympati og undgår farezonen, og Rasmus Staghøj, som på trods af, at han er en af feltets dårligste dansere og scorer lave karakterer uge efter uge, tilsyneladende scorer rå mængder seerstemmer. Rachel får, ligesom Staghøj, lave karakterer fra dommerne, men har tværtimod ikke seerstemmerne med sig, ligesom May Lifschitz fortsat ikke virker superpopulær blandt seerne, selvom hun er en af de bedste dansere. Så det bliver de to, der må trække strå i aften,” konkluderer Mathias Reimer Larsen.

Vild med dans kan følges live på TV2 i aften kl. 20.00.

PresseafdelingenKontakt vores presseafdeling

Ring til vores pressetelefon for mere information eller flere kommentarer på tlf.: 3085 1785

Tlf:30851785kommunikation@danskespil.dk