Her landede weekendens millioner fra Danske Spil – vinderne har ikke meldt sig

To heldige danskere blev millionærer med Lotto i weekenden: De har begge spillet med hos en forhandler i Jylland, så nu spørger Danske Spil: Har du en af million-kuponerne?

Danske Spil leder efter vinderne af to millioner i Lotto.

1.000.000 kroner skattefrit. Så store er de to præmier, som et par heldige danskere i weekenden vandt i Lotto – nu mangler Danske Spil bare at finde de heldige vindere, så pengene kan blive udbetalt. Så tjek dine kuponer en ekstra gang, hvis du spillede Lotto i sidste uge.

Den første millionær har spillet Lotto i Dagli’ Brugsen i Gudumholm, som ligger godt og vel 15 kilometer sydøst for Aalborg. Der var ikke andre gevinster på kuponen udover millionen.

Den næste millionær har købt sin kupon hos Skjold Burne i Hadsten, og heller ikke her var der yderligere gevinster at glæde sig over: Kun en million kroner skattefrit.

For begge vindere gælder det nu om at få tjekket kuponen, så de to millioner kan komme ind på deres bankkonti.

Og hvis nu du selv har spillet Lotto i Gudumholm eller Hadsten – så pas godt på din kupon. Den kan være en million kroner værd.

Danske Spil har endnu ikke snakket med vinderne, så hvem ved…? Måske er det dig?

”Fornøjelsen er altid stor, når vi får lov til at dele gevinster ud til glade danskere, der spiller med i vores lotterier. Vi bliver i Danske Spil glade hver gang. Også selvom det sker hver eneste uge,” siger Malene Mølgaard, der er adm. direktør i Danske Lotteri Spil, som står bag Lotto.

Mens de to heldige vindere kan glæde sig over hver deres million, så var der ingen, som kunne glæde sig over førstepræmien. Det betyder til gengæld, at en eventuel vinder i næste uge kan glæde sig så meget mere: Næste lørdag er der nu hele 18 millioner kroner i førstepræmiepuljen, når der skal trækkes syv vindertal i Lotto.