KristenDemokraterne genvælger landsformand

På det årlige landsmøde i Middelfart har KristenDemokraterne i dag genvalgt Jeppe Hedaa som landsformand.

Jeppe Hedaa takker på genvalget på landsmødet i Middelfart
Jeppe Hedaa takker på genvalget på landsmødet i Middelfart Foto: Niclas Aarestrup Fri anvendelse med kreditering

I dag blev Jeppe Hedaa genvalgt som landsformand for KristenDemokraterne ved partiets årlige landsmøde, som afholdes på Severin i Middelfart. Genvalget skete med akklamation og uden modkandidat, hvilket afspejler den stærke opbakning til Hedaas lederskab i partiet.

"Jeg er taknemmelig for den fortsatte tillid og glæder mig til at arbejde videre for et Danmark, hvor de vores værdier sætter retningen," udtaler Jeppe Hedaa.

KristenDemokraterne ser frem til at fortsætte arbejdet for bæredygtighed, solidaritet og medmenneskelighed under Hedaas ledelse.

Om KristenDemokraterne

KristenDemokraterne i Danmark er et borgerligt parti, som fokuserer på samfundet gennem familien. Vi har et stort hjerte for naturen, miljøet, klimaet, de mest sårbare i samfundet og mener, at Danmark skal være et positivt bidrag til de svageste - også udenfor vores grænser. Vi bliver kaldt social-konservative og røde-borgerlige, men vi er baseret på en stærk og helt egen kristendemokratisk ideologi. Vi er medlemmer af EPP, som er den største gruppe i Europa-parlamentet.

Det manglende CO2 - og enklere togrejser.27.8.2024 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

KristenDemokraterne deltager fra den 29. til 31. august i Klimafolkemødet i Middelfart, hvor vi præsenterer vores vision for et grønnere Danmark og Europa. I bod 58 kan besøgende møde miljø- og energipolitisk ordfører Karlo Brondbjerg og transportordfører Niclas Aarestrup, og endelig gæstes vi af Poul Kattler fra Rådet for Bæredygtig Trafik, som fredag kl. 14-15 vil præsentere projektet udlandstog.dk, der gøre bæredygtige togrejser til udlandet enklere til både ferie- og forretningsrejser.