7-Eleven Danmark

Ny ultrablå Pepsi fås kun i to butikker fra på mandag

Del

Danskerne elsker sukkerfri sodavand, og nu får de mulighed for at smage en ny variant af den populære Pepsi Max i alle 7-Elevens butikker. De, der vil være blandt de allerførste, kan få en unik Pepsi-oplevelse ved at besøge de to eksklusive butikker på Nørrebrogade i København og Banegårdspladsen i Aarhus, der er dedikeret til at fejre den nye Pepsi Max Electric Blue.

Pepsi Max Electric Blue lanceres hos 7-Eleven
Pepsi Max Electric Blue lanceres hos 7-Eleven

København 21. juni 2024: Endnu en gang er 7-Eleven først på markedet med de nyeste og mest spændende drikkevarer, når kæden lancerer den dugfriske udgave af den populære Pepsi Max – Pepsi Max Electric Blue. 
"Det skal altid være en oplevelse at gå i 7-Eleven, og vi har kæmpestort fokus på at være på forkant med de nyeste trends inden for drikkevarer. Vores kunder forventer noget spændende og et bredt udvalg, og derfor er vi stolte af at kunne tilbyde dem den nye udgave af en så populær sodavand som Pepsi Max før alle andre," siger Maria Gervig, kommerciel direktør i 7-Eleven Danmark.

Den nye drik bliver tilgængelig i to udvalgte butikker fra mandag den 24. juni: Nørrebrogade 3A i København og Banegårdspladsen 6 i Aarhus. For at fejre den nye Pepsi Max-variant vil Pepsi overtage de to butikker og invitere kunderne indenfor i et vaskeægte Pepsi Max Electric Blue-univers med blå løber, blåt lys og en stemning, der har lige så meget power som smagen på den nye sodavand. 

Sukkerfri sodavand vinder stadig frem
Pepsi Max har en stærk historie i Danmark. I 2021 blev den kåret som den bedst sælgende sodavand i landet, og de sukkerfrie produkter bliver stadig mere populære:

"Vi har set en betydelig stigning i salget af sukkerfri drikkevarer, og samtidig oplever vi, at folk er nysgerrige og gerne vil stå forrest i køen for at smage de største nyheder – som fx da Faxe Kondi Appelsin kom på markedet. Derfor har vi høje forventninger til, at de også vil byde Pepsi Max Electric Blue velkommen til Danmark med åbne arme."

Den nye Pepsi Max Electric Blue er udviklet til at tilfredsstille de stigende krav fra forbrugerne om innovative og sukkerfri drikkevarer.
"Vi ved, at trenden omkring at smage nye ting er stor, og den nye Pepsi Max Electric Blue vil helt sikkert give forbrugerne en unik oplevelse, som man ikke normalt forbinder med en cola," fortæller Therese Nerder, Senior Brand Manager hos Royal Unibrew.

Pepsi Max Electric Blue fås kun i en begrænset periode. Den blå farve, både på emballagen og drikken, er linket til Pepsis nye visuelle identitet med et mere dynamisk design.

Fra torsdag den 27. juni kan den nye Pepsi Max Electric Blue købes i alle 7-Elevens 175 butikker. Kæden har eksklusivitet over den nye drik til og med uge 29, og først derefter vil den være tilgængelig hos andre forhandlere.

Kontakter

Billeder

Om 7-Eleven

  • 7-Elevens købmænd er selvstændige og driver selv deres butikker som franchisetagere. Købmændene på togstationerne er ansat af DSB. 
  • 7-Eleven Danmark drives af Reitan Convenience Danmark.
  • Reitan Convenience Danmark er en del af Reitan Retail, som tilsammen udgøres af bl.a. Rema 1000 Danmark, Rema 1000 Norge og Uno-X Mobility.
  • 7-Eleven er en del af den norske familieejede Reitangruppen, hvis overordnede vision er at blive kendt som det mest værdidrevne selskab. Reitan er til stede i syv lande i Norden og Baltikum og omfatter tre forretningsområder: Reitan Retail, Reitan Ejendomme og Reitan Kapital.

Følg pressemeddelelser fra 7-Eleven Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra 7-Eleven Danmark

7-Eleven baner vejen for nye iværksættere: ”Brug vores hylder til at kickstarte dit eventyr”6.9.2024 14:22:55 CEST | Pressemeddelelse

OPDATERET UDGAVE: Direkte adgang til hylderne i en landsdækkende kæde og professionel sparring – ja tak! Drømmen for mange iværksættere kommer nu et stort skridt tættere på, når 7-Eleven dette efterår lancerer et nyt setup for nye ideer inden for fødevarer. ”Målet er at give mindre danske iværksættere en solid hånd i ryggen og gøre deres drømme til virkelighed. Vi har gjort det før med bl.a. True Gum, The Protein Kitchen og State, og nu laver vi et større og formelt koncept, så flere får chancen for at blive den næste succeshistorie,” siger kommerciel direktør i 7-Eleven Danmark, Maria Otto.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye