Ny formand for Investering Danmark

Efter generalforsamling i Investering Danmark har bestyrelsen konstitueret sig med en ny formand, nye næstformænd og nye menige bestyrelsesmedlemmer.

Ny formand for Investering Danmark er Brian Stougaard Jensen, Nordea Asset Management, som afløser Robert Bruun Mikkelstrup, Danske Invest Management, som fortsætter i bestyrelsen som næstformand.

Lise Bøgelund, SEB og Peter Kjærgaard, Formuepleje, indtræder som nye menige medlemmer af bestyrelsen.

Rasmus Bessing, PFA Asset Management, og Niels Erik Eberhard, Invest Administration, udtræder af bestyrelsen efter mange års påskønnet indsats.

Bestyrelsens sammensætning er:

• Brian Stougaard Jensen, Nordea Asset Management (formand)
  • Erik Gadeberg, Jyske Capital Markets (næstformand)
  • Robert Bruun Mikkelstrup, Danske Invest Management (næstformand)
  • Steffen Ussing, Syd Fund Management
  • Pia Werner Alexandersen, Nykredit Wealth Management