7-Eleven blandt de første i Danmark, som kan tilbyde hypet chokoladebar
Fredag den 10. maj kan danskere få fat i en af verdens mest hypede chokoladebarer i 7-Eleven-butikker landet over. Det er den verdenskendte Youtuber, Mr. Beasts ”Feastables”, der lanceres i en ny ”blue wave”-version i Danmark som første land i Europa.
Den verdenskendte Youtuber, Mr. Beast, lancerer sin nye ”blue wave”-version af chokoladebaren, ’Feastables’ i Danmark, som første land i Europa. Og interesserede danskere kan godt begynde at lokalisere sin nærmeste 7-Eleven-butik, der bliver nogle af de første til at sælge den hypede chokolade.
”Vi glæder os meget over, at vi bliver nogle af de første i Danmark, ja i hele Europa, til at tilbyde vores kunder denne nye chokoladebar fra fænomenet Mr. Beast. Det understreger endnu en gang 7-Elevens ambitioner om at indgå spændende samarbejder omkring nyskabende produkter. Vi forventer, at der bliver rift om chokoladebarerne fra starten, og vi glæder os til at tage imod en masse mennesker, som vil sikre sig en af de nye ’Feastables,” siger Maria Gervig, kommerciel direktør i 7-Eleven.
7-Eleven oplyser, at der vil være ’giveaways’ til de første kunder i fem udvalgte butikker. De første heldige kunder kan få fingrene i en særlig Mr. Beast-t-shirt. Det gælder tre butikker i København, en i Aarhus og en i Odense. Da 7-Eleven har døgnåbent vil man allerede fra midnat mellem den 9. og 10. maj kunne sikre sig at være en af de første, som får fingre i den hypede chokolade.
Feastables lanceres i fire smagsvarianter: Milk Chocolate, Chocolate Crunch, Peanut Butter og Dark Chocolate.
Den danske virksomhed Wellexir med bl.a. sangerinden Medina som medejer står for distributionen af Feastables i Danmark.
Her er 7-Eleven-butikkerne, hvor der vil være giveaways til de første heldige kunder:
- Østerbrogade 74-76, København Ø
- Rådhuspladsen 47, København V
- Kongens Nytorv 21, København K
- Overgade 6, Odense C
- Immervad 1, Aarhus C
Om Mr. Beast
Hver uge følger mere end 200 millioner seere med verden over, når Mr. Beast og hans team afvikler spændende events i højt tempo og vilde konkurrencer med livsændrende præmier – heriblandt 500.000 dollars, en privat ø i Caribien og en chokoladefabrik inspireret af universet fra Willy Wonka. Den amerikanske Youtuber har mere end 250 millioner følgere og hans videoer er blevet set mere end 47 milliarder gange (Kilde: Wellexir ApS).
Kontakter
Daniel KirchhoffPressekontakt
Tlf:22472860daniel@fday.dkFølg pressemeddelelser fra 7-Eleven Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 7-Eleven Danmark
Butikker på 1 kvadratmeter er en kæmpesucces25.6.2024 14:12:12 CEST | Pressemeddelelse
For et år siden installerede 7-Eleven sin første selvbetjeningsautomat i Københavns Lufthavn (CPH). Siden da har de små butikker på blot én kvadratmeter overgået alle forventninger og blevet uhyre populære blandt de rejsende. Så meget, at andre lande kigger mod Danmark for at lære af erfaringerne.
Ny ultrablå Pepsi fås kun i to butikker fra på mandag21.6.2024 11:17:10 CEST | Pressemeddelelse
Danskerne elsker sukkerfri sodavand, og nu får de mulighed for at smage en ny variant af den populære Pepsi Max i alle 7-Elevens butikker. De, der vil være blandt de allerførste, kan få en unik Pepsi-oplevelse ved at besøge de to eksklusive butikker på Nørrebrogade i København og Banegårdspladsen i Aarhus, der er dedikeret til at fejre den nye Pepsi Max Electric Blue.
Julius fra Løvens Hule sparker EM-slutrunden i gang med Dannebrogs-is til danskerne3.6.2024 09:42:18 CEST | Pressemeddelelse
Hulens yngste iværksætter, Julius Van Overeem, har haft travlt siden sin deltagelse i vinter. Han lancerer 5. juni en helt særlig Dannebrogs-is. Isen er lavet til alle de fodboldglade danskere, der snart skal følge herrelandsholdet til EM 2024, og kan købes i alle 7-Eleven i Danmark.
7-Eleven lander rekordregnskab15.4.2024 14:57:03 CEST | Pressemeddelelse
Reitan Convenience Denmark, der driver 7-Eleven, kom ud af 2023 med en omsætning på 2,7 milliarder kr. Det er rekord for convenience-kæden. 2023 var blandt andet præget af både ekspansion på strategisk vigtige lokationer, introduktion af nye samarbejder og produkter med bæredygtighed i fokus samt frasalg af datterselskab. 7-Eleven forventer i 2024 at styrke sin position i markedet yderligere med nye butikker og øget fokus på udvikling af ’madkategorien’.
7-Eleven færdiggør offensiv i Københavns Lufthavn2.4.2024 15:37:23 CEST | Pressemeddelelse
I dag slog 7-Eleven dørene op for en ny butik i Københavns Lufthavn. Det er samtidig sidste led i en offensiv for convenience-kæden, som nu har hele 11 butikker, en café og 89 selvbetjeningsautomater godt fordelt over hele lufthavnen. ”Resultaterne i CPH kan bane vej for nye initiativer andre steder i landet,” siger Jesper Østergaard, CEO i 7-Eleven Danmark.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum