7-Eleven blandt de første i Danmark, som kan tilbyde hypet chokoladebar
Fredag den 10. maj kan danskere få fat i en af verdens mest hypede chokoladebarer i 7-Eleven-butikker landet over. Det er den verdenskendte Youtuber, Mr. Beasts ”Feastables”, der lanceres i en ny ”blue wave”-version i Danmark som første land i Europa.
Den verdenskendte Youtuber, Mr. Beast, lancerer sin nye ”blue wave”-version af chokoladebaren, ’Feastables’ i Danmark, som første land i Europa. Og interesserede danskere kan godt begynde at lokalisere sin nærmeste 7-Eleven-butik, der bliver nogle af de første til at sælge den hypede chokolade.
”Vi glæder os meget over, at vi bliver nogle af de første i Danmark, ja i hele Europa, til at tilbyde vores kunder denne nye chokoladebar fra fænomenet Mr. Beast. Det understreger endnu en gang 7-Elevens ambitioner om at indgå spændende samarbejder omkring nyskabende produkter. Vi forventer, at der bliver rift om chokoladebarerne fra starten, og vi glæder os til at tage imod en masse mennesker, som vil sikre sig en af de nye ’Feastables,” siger Maria Gervig, kommerciel direktør i 7-Eleven.
7-Eleven oplyser, at der vil være ’giveaways’ til de første kunder i fem udvalgte butikker. De første heldige kunder kan få fingrene i en særlig Mr. Beast-t-shirt. Det gælder tre butikker i København, en i Aarhus og en i Odense. Da 7-Eleven har døgnåbent vil man allerede fra midnat mellem den 9. og 10. maj kunne sikre sig at være en af de første, som får fingre i den hypede chokolade.
Feastables lanceres i fire smagsvarianter: Milk Chocolate, Chocolate Crunch, Peanut Butter og Dark Chocolate.
Den danske virksomhed Wellexir med bl.a. sangerinden Medina som medejer står for distributionen af Feastables i Danmark.
Her er 7-Eleven-butikkerne, hvor der vil være giveaways til de første heldige kunder:
- Østerbrogade 74-76, København Ø
- Rådhuspladsen 47, København V
- Kongens Nytorv 21, København K
- Overgade 6, Odense C
- Immervad 1, Aarhus C
Om Mr. Beast
Hver uge følger mere end 200 millioner seere med verden over, når Mr. Beast og hans team afvikler spændende events i højt tempo og vilde konkurrencer med livsændrende præmier – heriblandt 500.000 dollars, en privat ø i Caribien og en chokoladefabrik inspireret af universet fra Willy Wonka. Den amerikanske Youtuber har mere end 250 millioner følgere og hans videoer er blevet set mere end 47 milliarder gange (Kilde: Wellexir ApS).
Kontakter
Daniel KirchhoffPressekontakt
Tlf:22472860daniel@fday.dkFølg pressemeddelelser fra 7-Eleven Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 7-Eleven Danmark
7-Eleven udvider succesfuldt kupon-koncept6.11.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
7-Eleven introducerer nu en endnu mere brugervenlig kuponshop til erhvervslivet. Konceptet gør det nemt for virksomheder at glæde medarbejdere og kunder med digitale vouchere til fx kaffe eller mad på farten – uden at skulle betale for ubrugte kuponer.
Forbrugerne elsker limited editions: Neighborhood IPA fra 7-Eleven revet væk på rekordtid21.10.2024 15:00:45 CEST | Pressemeddelelse
Limited edition-produkter hitter som aldrig før, og det bekræftes af 7-Elevens nyeste succes. Den eksklusive Neighborhood IPA fra Jacobsen er blevet solgt langt hurtigere end forventet.
Overvældende interesse for nyt iværksætterforløb10.10.2024 16:20:48 CEST | Pressemeddelelse
Det er svært at få en plads på hylderne i dansk detail, og det er formentlig blot én af grundene til, at 7-Eleven har fået flere ansøgere end ventet til deres nye iværksætterforløb. Samtidig er niveauet så højt, at kæden har valgt at tage 50 procent flere af ansøgerne med videre til næste fase.
7-Eleven baner vejen for nye iværksættere: ”Brug vores hylder til at kickstarte dit eventyr”6.9.2024 14:22:55 CEST | Pressemeddelelse
OPDATERET UDGAVE: Direkte adgang til hylderne i en landsdækkende kæde og professionel sparring – ja tak! Drømmen for mange iværksættere kommer nu et stort skridt tættere på, når 7-Eleven dette efterår lancerer et nyt setup for nye ideer inden for fødevarer. ”Målet er at give mindre danske iværksættere en solid hånd i ryggen og gøre deres drømme til virkelighed. Vi har gjort det før med bl.a. True Gum, The Protein Kitchen og State, og nu laver vi et større og formelt koncept, så flere får chancen for at blive den næste succeshistorie,” siger kommerciel direktør i 7-Eleven Danmark, Maria Otto.
Butikker på 1 kvadratmeter er en kæmpesucces25.6.2024 14:12:12 CEST | Pressemeddelelse
For et år siden installerede 7-Eleven sin første selvbetjeningsautomat i Københavns Lufthavn (CPH). Siden da har de små butikker på blot én kvadratmeter overgået alle forventninger og blevet uhyre populære blandt de rejsende. Så meget, at andre lande kigger mod Danmark for at lære af erfaringerne.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum