Hiper giver mest værdi for pengene for 5. gang i træk
Hiper vinder for 5. år i træk Loyalty Group prisen, som det internetselskab der giver kunderne 'Mest værdi for pengene. Hipers direktør Mads Hein mener det er virksomhedens strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser, som bidrager til den solide fastholdelse af førstepladsen.
Hiper, der er en del af Nuuday-koncernen, blev grundlagt i 2015 med en mission om at tilbyde lynhurtigt bredbånd til konkurrencedygtige priser. Med branchens bedste Trustpilot-score på 4,8 er det tydeligt, at det er en tilgang, Hipers kunder kan lide. Nu runder Hiper også et minijubilæum ved at give mest værdi for pengene for 5. år i træk, i Loyalty Groups årlige forbrugerundersøgelse, hvor 5.000 danske internetkunder er blevet spurgt om forholdet til otte forskellige udbydere af internet i løbet af 23. Ifølge Hipers direktør, Mads Hein er fem år i træk efterhånden lidt af en magtpræstation:
“På vegne af hele Hiper er jeg dybt taknemmelig for, at vi nu for femte år i træk kåres af vores loyale kunder som den internetudbyder, der leverer mest værdi for pengene. Vi har oplevet en fantastisk vækst i de seneste år og kunderne kvitterer i den grad for vores strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser.”
Vejen til succes er kundefokus og skarpe priser
I takt med at de forskellige udbyderes produkter kommer til at ligne hinanden mere og mere, bliver en skarp pris og kundefokus et afgørende konkurrenceparameter. Derfor er det ifølge Mads Hads Hein særligt vigtigt at Hiper nu har sat sig tungt på kategorien ”mest værdi for pengene”:
Vi er utrolig glade for væksten, men ved samtidig, at vi skal levere 110% på kundeoplevelsen fra start til slut for at kunne blive ved med at skille os positivt ud i et yderst konkurrencepræget marked. Det er derfor en stor og vigtig anerkendelse og vores kunders støtte inspirerer os til at fortsætte med at levere nogle af markedets allerbedste bredbåndsprodukter til altid skarpe priser.”
Kontakter
Mikkel Riis-JørgensenPressechef
Tlf:+45 30 44 22 44mikri@nuuday.dkHiper
Hiper leverer lynhurtigt bredbånd og dækker over to millioner danske husstande med 1.000 Mbit. Hiper er fem år i træk blevet kåret til den internetudbyder, der giver kunderne mest værdi for pengene af analyseinstituttet Loyalty Group.
Følg pressemeddelelser fra Nuuday
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nuuday
Solid start på 2024 med stærk mobilvækst og positive underliggende regnskabstal15.5.2024 10:05:49 CEST | Pressemeddelelse
Nuuday starter 2024 med en nettotilgang på 16.000 nye mobilabonnenter og 15.000 nye fiberkunder. Samtidig fortsætter Nuuday sin transformation og er nu i luften med sin nye IT-platform i alle B2C salgskanaler, mens både serviceomsætning og underliggende EBITDA i Q1 vokser med henholdsvis 0,8% og 1,6%.
Bedst i test: Kunder hos Nuudays brands er for niende år i træk koblet på Danmarks bedste landsdækkende 5G mobilnet7.5.2024 10:13:33 CEST | Pressemeddelelse
Teknologisk Institut har igen målt mobilnetværksoplevelsen i Danmark. Den omfattende test dokumenterer, at oplevelsen på TDC NET’s mobilnetværk både på landsplan og i alle fem regioner er ”markant bedre” end konkurrenternes. Det er niende år i træk, at TDC NET topper Instituttets måling. Dermed leverer Nuudays brands YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Eesy og Relatel, som opererer eksklusivt på netværket, landets bedste mobilnetværksoplevelse til kunderne.
Nuuday leverer vækst i serviceomsætningen drevet af mobil og fiber samt rekordhøj kundetilfredshed8.3.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Nuuday afsluttede 2023 med ca. 2% vækst i serviceomsætningen i Q4, hvor mobiltjenester kom tilbage på vækstsporet med 9.000 nye abonnenter. Det bragte den samlede kundetilvækst op på 20.000 nye mobilkunder i 2023. Nuuday leverede også den højeste kundetilfredshed i virksomhedens historie, samtidig med at Nuuday gik i luften med første fase af sin nye IT-platform Dawn, som kommer til at udgøre rygraden i det transformerede Nuuday.
Godt nyt til eesy kunder: Nu kommer eSIM til smartwatch22.2.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Som det første mobilselskab i lavprissegmentet lancerer eesy nu eSIM til smartwatch for nye og eksisterende kunder. Med eSIM vil telefonnummer og data virke fuldstændig ens på både telefon og smartwatch. Dermed kan man være online, modtage opkald og sende beskeder også når telefonen ikke er med på farten.
Nu kan 23.000 husstande på Sydfyn få fiberinternet fra Hiper20.11.2023 10:33:07 CET | Pressemeddelelse
Den 20. november vil der åbnes op for køb af fiberprodukter fra Hiper for ca. 23.000 husstande og erhvervsadresser i og omkring Svendborg kommune samt på Langeland.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum