Norva24 Danmark A/S

Norva24 Danmark A/S (”Norva24”) har pr. 23. februar 2024 erhvervet 100% af aktiverne i Kyrsting ApS.

Opkøbet af Kyrsting ApS styrker Norva24s markedsposition indenfor vedligeholdelse af den underjordiske infrastruktur (UIM) i Danmark.

@norva24

Kyrsting ApS er en velkendt virksomhed med kompetencer indenfor TV/spul, herunder med særligt speciale i digital kvalitetssikring, samt digitale trykprøvninger. Kyrsting ApS varetager opgaver primært i forbindelse med større anlægsprojekter med fokus på god kundeservice og høj kvalitet i opgaveløsningen. Kyrsting ApS er placeret i Herlev, men vil snart rykke ind i Norva24s lokaler i Hillerød, hvorfra vi vil servicere kunder i hele Danmark.

Regionsdirektør Daniel Hansen udtaler: ”Vi er utroligt glade for, at Morten Kyrsting bliver en del af familien. Kyrsting ApS vil i forbindelse hermed blive en integreret del af Norva24, men vil fortsat arbejde under eget navn og brand, så kunderne ikke kommer til at mærke, at der kommer ny ejer til. Vi har over en længere periode arbejdet tæt sammen om kunder og projekter og kender derfor hinanden godt. Vi ser meget frem til at udnytte de positive synergier vi i fællesskab kan bibringe indenfor TV/spul og trykprøvning med et særligt fokus på at kvalitetssikre afleveringen af projektet, så det er nemt og effektivt for kunden”

Indehaver Morten Kyrsting Hørup udtaler: ”Salget til Norva24 har åbnet en masse nye døre. Ved at bruge deres eksisterende netværk, giver det en mulighed for at komme ud til hele Danmark hurtigere, end hvis jeg alene skulle kæmpe med opgaven. Samtidig kan Norva24 komme med en masse viden og nogle fantastiske medarbejdere, som også vil være med til at løfte branchen og overlæggeren for kvalitetssikring”.

Om Norva24

Norva24 er dannet af en række lokale kloakvirksomheder, som slog sig sammen i 2015. I dag er vi Nordens største selskab inden for kloakservice og service af underjordisk infrastruktur. Vi leverer en bred vifte af tjenester til bl.a. produktionsvirksomheder, hoteller, restauranter, tankstationer, entreprenører, offentlige myndigheder og private borgere: fra kloakserviceTV-inspektion, opsætning af rottespærre og højvandssikring til avanceret gravesugninghøjtryksspuling, tømning af fedt– og olieudskillere og transport af farligt affald.

Følg pressemeddelelser fra Norva24 Danmark A/S

Flere pressemeddelelser fra Norva24 Danmark A/S