Fynske Bank

Fynske Bank sætter navn på ny erhvervscenterdirektør

Stefan Borg Boesen er ny erhvervscenterdirektør i Fynske Banks Erhvervscenter Kolding. Han kommer fra en stilling som afdelingsdirektør i Sydjysk Sparekasse i Vejle og får til opgave at optimere Fynske Banks løsninger til erhvervskunder.

Privat bor Stefan Borg Boesen i Horsens. Han er 50 år gammel, spiller oldboys-fodbold og golf, holder af løbeture i naturen. PR-foto: Fynske Bank

Fynske Banks erhvervshold i Region Kolding har fået ny mand ved roret fra 1. marts, hvor Stefan Borg Boesen er tiltrådt som ny erhvervscenterdirektør.

Dermed bliver det hans opgave at guide og lede erhvervscenterets ansatte i bestræbelserne på at optimere bankens løsningsmodeller og tilbud til erhvervskunder i Trekantområdet.

- Fynske Bank har værdier, jeg kan spejle mig i, og vi deler blandt andet et stærkt fokus på lokal forankring og samarbejde på tværs af aktører i lokalsamfundet. Det glæder jeg mig til at bidrage til sammen med dygtige kolleger, siger Stefan Borg Boesen.

Han kommer fra en stilling som afdelingsdirektør i Sydjysk Sparekasse i Vejle og har tidligere været både erhvervskundechef og erhvervscenterdirektør samme sted.

Ansættelsen er en del af en ny organisatorisk strategi i Fynske Bank, som også har udpeget en erhvervscenterdirektør i Svendborg. Samme stilling var i forvejen besat i Odense-regionen.

Tiltaget sker på baggrund af stigende interesse fra erhvervskunder på tværs af Fynske Banks regioner på Fyn, i Trekantområdet og i Aarhus.

Oldboys og bankforretning

På grund af sin tidligere erfaring har Stefan Borg Boesen masser af erfaring med erhvervskunder, som er opbygget gennem mange år. Han betragtes derfor som den helt rette mand til at understøtte Fynske Banks erhvervsfokus, som har været støt stigende gennem de seneste år.

- Stefan har allerede bevist, at han forstår at holde fingeren på pulsen i erhvervslivet. Han holder af at have tæt dialog med sine kunder og hjælpe dem med at finde den bedste løsning, og det er det, vores værdier er bygget på. Vi har glædet os til at byde ham velkommen i Fynske Bank, siger regionsdirektør Morten Skov.

Privat bor Stefan Borg Boesen i Horsens. Han er 50 år gammel, spiller oldboys-fodbold og golf og holder af løbeture i naturen.

Han har desuden to døtre på henholdsvis 11 og 17 år.

Blå bog: Stefan Borg Boesen

• 50 år gammel.
  • Far til to døtre på henholdsvis 11 og 17 år.
  • Bor privat i Horsens
  • Holder af at være aktiv og dyrke sport.
  • Har gennem mange år dedikeret en del af sin fritid til foreningslivet gennem bestyrelsesposter i blandt andet KIF håndbold, Divisionsforeningen Håndbold og Kolding Hallerne A/S.
  • Har en HA i økonomi i 1996 og en Cand. Merc. fra Aalborg Universitet i 1998.

Billeder

Kort om Fynske Bank

Fynske Bank har 10 filialer på Fyn, i Trekantområdet og i Aarhus. Hovedkontoret ligger i Svendborg med sæde for bestyrelse og direktion. Banken beskæftiger i dag cirka 190 medarbejdere. Mere information på www.fynskebank.dk