Lidl lancerer UEFA EURO 2024 TM kampagne: Lidl Kids Team
Lidl er officiel partner for UEFA EURO 2024 TM og lancerer i den forbindelse kampagnen ’Lidl Kids Team’, hvor dagligvarekæden giver over 1.100 børn muligheden for at være indløbsbørn under fodboldkampene til Europamesterskabet 2024 og rejsen til Tyskland. Konkurrencen om pladserne sker ved tilfældig lodtrækning i Lidl Plus-appen. I Danmark får 20 børn mulighed for at blive indløbsbarn.
![Lidl er officiel partner for UEFA EURO 2024 TM og lancerer i den forbindelse kampagnen ’Lidl Kids Team’. I Danmark får 20 børn mulighed for at blive indløbsbarn.](/data/images/public/13559974/13790227/b72991ce-7693-4568-998e-17f834088d81-w_720.jpg)
I forbindelse med at Lidl i år er officiel partner for Europamesterskabet i fodbold, lancerer Lidl Danmark i dag en lodtrækningskonkurrence, hvor Lidl Plus-kunder kan deltage for at vinde en plads til deres barn på ’Lidl Kids Team’ som indløbsbarn, så længe barnet er mellem 6 og 10 år gammel. Med titlen som indløbsbarn følger også rejsen til Tyskland, hvor EM i fodbold i år afholdes, ledsaget af en forælder eller værge. Lodtrækningen foregår via Lidl Plus-appen, hvor man skal udfylde en deltagerformular. For at sikre lige muligheder for alle deltagere vil Lidl finde vinderne ved tilfældig lodtrækning.
"Det er første gang, at Lidl er officiel UEFA-partner i forbindelse med Europamesterskabet, og det ønsker vi også skal komme vores kunder til gode. Derfor er vi glade for at kunne tilbyde flere af vores kunder en unik oplevelse sammen med deres barn gennem Lidl Kids Team-programmet. På samme måde som vores produkter er tilgængelige for alle, ønsker vi også at gøre en af de største fodboldturneringer mere tilgængelig for flere heldige vindere,” siger Jens Stratmann, adm. direktør i Lidl Danmark.
De heldige vindere får ikke kun oplevelsen som indløbsbørn. Lidl dækker også bl.a. omkostninger til hotel- og fly, som er relateret til rejsen til Tyskland for den deltagende forælder eller værge og deres barn*. Det sikrer, at vinderne kan deltage i denne unikke oplevelse, uanset deres økonomiske situation. Der vil være en tætpakket rejseplan fyldt med sjove og lærerige lokale oplevelser, før man slutter sig til Europas bedste fodboldspillere på banen foran titusinder af fans til en EM 2024-kamp.
Lidl ønsker at give sine kunder en unik sportsoplevelse
Europamesterskabet finder sted i Tyskland fra den 14. juni til den 14. juli 2024 og samler de bedste nationale fodboldhold i Europa, som konkurrerer om at blive europamestre. Med 51 fodboldkampe i turneringen får i alt 1.122 børn mulighed for at få en uforglemmelig oplevelse på et af fodboldens største stadions.
Lidl har aktiviteter i mere end 30 lande, der alle har det fælles budskab, “We´re on your team” at Lidl, der understreger, at Lidl ønsker at fremme et retfærdigt og åbent virksomhedsmiljø baseret på tillid og fri for diskrimination og barrierer. Gennem alle Lidls aktiviteter i forbindelse med UEFA-partnerskabet vil dagligvarekæden derfor også prioritere retfærdighed, lige muligheder og inklusion.
Lidl Kids Team-programmet markerer blot begyndelsen. I år har Lidl en ambition om at samle millioner af fodboldfans for at fejre turneringen – enten derhjemme med familie og venner eller i Lidl Fan Zoner.
*Konkurrencen om at blive en del af Lidl Kids Team som indløbsbarn er åbent for tilmeldinger fra den 10. marts 2024 til 27. april 2024. Alle heldige vindere vil blive informeret og kontaktet af Lidl Danmark. For at beskytte mod eventuel svindel, bedes man venligst ikke reagere på nogen andre former for kontakt. Konkurrencebetingelser, herunder udspecificering af omkostninger dækket af Lidl kan findes her.
Fakta
-
I partnerskab med UEFA EURO 2024 TM giver Lidl udvalgte familier mulighed for en enestående oplevelse.
-
Med Lidl Kids Team-programmet vil børn fra hele Europa blive udtrukket til at blive indløbsbørn ved alle fodboldkampe til Europamesterskabet 2024.
-
Forælder eller værge har mulighed for, at deres barn kan løbe ind på banen med en spiller gennem Lidl Plus-appen, der starter i dag.
Nøgleord
Kontakter
Thomas SejersenPresseansvarlig - Lidl
Tlf:76 35 00 10presse@lidl.dkOm Lidl og UEFA
Om Lidl
I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som ansvarlig dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem et tillidsfuldt samarbejde med vores partnere garanterer vi et velgennemtænkt vareudbud til den bedste pris. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 153 danske butikker. Vi arbejder hver dag som aktiv samfundsaktør på at skabe målbar værdi, der rækker ud over Lidls egen forretning.
Om UEFA
UEFA EURO 2024 finder sted fra 14. juni til 14. juli 2024 i ti værtsbyer i Tyskland: Berlin, Köln, Dortmund, Düsseldorf, Frankfurt, Gelsenkirchen, Hamborg, Leipzig, München og Stuttgart. Tyskland blev valgt til at afholde den 17. udgave af UEFA European Championship på et møde i UEFA Executive Committee den 27. september 2018. Vesttyskland var vært for 1988-udgaven, men det vil være første gang, Tyskland afholder UEFA European Championship siden genforeningen.
UEFA – Union of European Football Associations – er det styrende organ for europæisk fodbold. Det er en sammenslutning af foreninger, et repræsentativt demokrati, og er paraplyorganisation for 55 nationale fodboldforbund i hele Europa. Dens mål er blandt andet at behandle alle spørgsmål vedrørende europæisk fodbold, at fremme fodbold i en ånd af enhed, solidaritet, fred, forståelse og fair play uden nogen form for forskelsbehandling fra politik, race, religion, køn eller enhver anden grund, for at værne om europæisk fodbolds værdier, fremme og beskytte etiske standarder og god regeringsførelse i europæisk fodbold, opretholde forbindelser med alle interessenter involveret i europæisk fodbold og støtte og beskytte dets medlemsforeninger for den generelle velfærd europæisk spil.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Præstø har fået sin første Lidl18.7.2024 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag morgen stod kunderne i kø for at besøge Præstøs nyeste butik, da dagligvarekæden Lidl åbnede dørene på Næbvej 1. Efter at have fået smurte sandwich og frisk kaffe kunne de strømme ind i butikken, få smagsprøver på Lidls produkter og gå på opdagelse i dagens gode tilbud.
Præstøeren Annika tager tøjlerne som butikschef i hjembyens første Lidl4.7.2024 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl er nu parat med åbningsdagen for dagligvarekædens første butik i Præstø. Torsdag d.18. juli klokken 8 kan kunderne således udforske butikkens mange gode tilbud og hilse på et velkendt ansigt. Butikschef Annika Eid har nemlig boet i Præstø siden hun var 14 år og er nu opsat på at give den bedste indkøbsoplevelse i byen.
Vigtig kundeinformation vedrørende ”Farofa 400 g”3.7.2024 18:49:47 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark tilbagekalder Farofa 400 g med Bedst før 07.10.2024 batch nr. PL 158, da produktet er harsk.
Første Lidl Innovate produkt er allerede på hylderne3.7.2024 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I december lancerede dagligvarekæden Lidl i samarbejde med Food & Bio Cluster Lidl Innovate. Formålet er at støtte danske iværksættere og små virksomheder med innovative fødevareprodukter og give dem hyldeplads. Nu kommer de første produkter fra forløbet på hylderne. Det er produkterne fra det danske startup BRØL, som brygger øl af overskudsbrød.
Lidl og WWF indgår strategisk internationalt partnerskab27.6.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Dagligvarekæden Lidl og WWF har indgået et femårigt internationalt partnerskab i alle de 31 lande, hvor Lidl er repræsenteret inklusive Danmark. Det langsigtede strategiske samarbejde med WWF fokuserer på Lidls arbejde med bæredygtighed gennem hele dagligvarekædens værdikæde for at bidrage til at tackle en række globale miljøudfordringer. Målet er at gøre det lettere for Lidls kunder at vælge bæredygtigt og fremme forretningsmodeller, der tager hensyn til naturen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum