Torsdag den 7. marts åbner Lidl deres nye butik i Hadsund

Lidl er snart parat i Hadsund. Torsdag den 7. marts slår dagligvarekæden nemlig dørene op til deres seneste butik på Broparken 2. Det bliver med Jesper Hovedskou i front. Den erfarne butikschef har et langt CV bag sig hos flere af Lidls travleste butikker. Nu er han parat til at slå rod i Hadsund.

Butikschef Jesper Hovedskou har et langt CV bag sig hos flere af Lidls travleste butikker. Nu er han parat til at slå rod i Hadsund.

Kvaliteten og kundeoplevelsen skal stå mål med den flotte udsigt over vandet, der danner bagtæppet for Lidls nyeste butik i Hadsund. Det er den klare målsætning for butikschef Jesper Hovedskou, som torsdag den 7. marts for første gang åbner dørene for Lidls butik på Broparken 2 i Hadsund.

“Når kunderne forlader vores butik, skal det være med et smil på læben og med alle ting på indkøbslisten krydset af,” fortæller 35-årige Jesper Hovedskou, som har været i Lidl siden han i 2006 for første gang trådte ind ad døren i Lidl Varde. Dengang som vikar.

Det viste sig at være et godt match mellem dagligvarekæden og Jesper Hovedskou og siden er det gået hurtigt med flere lederroller blandt Lidls travleste butikker i landet bag sig. Nu er den erfarne butikschef dog parat til for alvor at slå sig ned i Hadsund-området, hvor han også er flyttet til med familien.

Kundekontakt i øjenhøjde

Kunderne i den kommende Lidl vil blive mødt af en god blanding af erfarne lokale og udefrakommende butiksfolk i alle aldre udvalgt blandt andre Lidl-butikker og fra Hadsund og opland. Et team som Jesper Hovedskou glæder sig til at få i gang og forme:

“Jeg ser frem til at kunne skabe en velfungerende butik helt fra grunden. Der er samlet et fantastisk hold, som alle brænder for at gøre deres ypperste for deres kolleger og for kunderne. Vi er alle spændte og glæder os til at åbne butikken og præsentere vores fantastiske koncept og varesortiment for alle i nærområdet,” fortæller Jesper Hovedskou. Han tilføjer:

“Noget af det bedste ved at arbejde i butik er kontakten med kunderne. Jeg er vild med småsnakken over dagens begivenheder, og så er det bare en god følelse, når man kan hjælpe en kunde med at finde lige netop det, de mangler.”

Lidl fejrer åbningen af deres nye butik på Broparken 2 i Hadsund torsdag den 7. marts, hvor der fra kl. 07.30 vil blive serveret morgenmad og kaffe. Butikken åbner officielt kl. 08, hvor kunderne kan gå på opdagelse blandt butikkens mange skarpe tilbud.

Kan man ikke vente med at se butikken, vil der onsdag den 6. marts være mulighed for at deltage i en naboaften, hvor alle interesserede borgere med invitation kan besøge butikken og se den inden den åbner. Der er ikke mulighed for at handle i butikken på selve aftenen, men der vil være smagsprøver på et udvalg af Lidls produkter.

I perioden op til åbningen af butikkerne bliver der sendt invitationer til lokalområdet. Så hold øje med postkassen.

Butikken har åbent mandag-søndag klokken 7-21.30. På åbningsdagen åbner butikken dog først kl.08.00.