Lidl Danmark

Lidl fejrer 20 år i Danmark og åbner pop up-butik på Kærligheden til Smukfest

Del

Lidl åbner en spritny pop up-butik midt i et af festivalens hjerter, nemlig campingområdet Kærligheden. Aftalen med Smukfest skal være med til at fejre Lidl 20-års jubilæum i Danmark. Med i aftalen er også, at Lidl sender fire frugtstande ind på festivalpladsen, så gæsterne kan få sunde snacks mellem koncerterne.

Lidl fejrer 20 år i Danmark og åbner pop up-butik på Kærligheden til Smukfest
Lidl fejrer 20 år i Danmark og åbner pop up-butik på Kærligheden til Smukfest

Når Smukfest endnu en gang fylder bøgeskoven i Skanderborg med god musik og glade festivalgæster fra den 3.-10. august, bliver det også begyndelsen på et nyt partnerskab mellem Smukfest og Lidl.

”Vi glæder os til at fylde butikken op med masser af frisk bake-off og masser af frisk frugt og grønt. Det bliver selvfølgelig også muligt at købe noget af Lidls legendariske merchandise. Der kan også købes alt fra deodoranter til sollotion og barberblade. Vi vil have et solidt sortiment af almindeligt føde- og drikkevarer – faktisk kan kunderne købe omkring 150 produkter i butikken. Kort sagt – en mini Lidl midt i Kærligheden”, forklarer Indkøbsdirektør i Lidl Danmark Peer Sandtner, og han fortsætter:

“Vi kommer også til at lave et lille loungeområde ude foran butikken, hvor kunderne kan sidde og slappe af og nyde det, de har købt i butikken”.

Hos Smukfest ønsker man, at festivalens Legekammerater skal løfte oplevelsen – med deres brand, know-how og engagement skal de gøre festen sjovere, nemmere og mere mindeværdig.

Og især indsatsen og ambitionen om at give gæsterne på Kærligheden muligheden for at handle lidt sundere med masser af frisk frugt og grønt, er en af årsagerne til, at Smukfest har valgt at samarbejde med Lidl. 

”Partnerskabet med Lidl handler først og fremmest om convenience. Med en Lidl-butik på Kærligheden får gæsterne derude nem adgang til alt det, de har brug for til det gode festivalliv – lige dér, hvor de bor. Samtidig sætter vi fokus på frugt og grønt. Lidl er førende på området, og derfor er de den oplagte partner, når vi vil gøre det lettere at vælge frisk frugt og grønt – også midt i skoven,” siger Allan Baunsgaard, Marketing- & Partnerskabsansvarlig hos Smukfest.

“Det her er en superfed måde at nå en masse unge mennesker på. Vi ved, at Kærligheden er et område, hvor der er mange unge mennesker, og vi er ret sikre på, at vores koncept med friske produkter og cool merchandise passer perfekt til dem. Vi glæder os rigtig meget til at se, hvor godt vores midlertidige butik nummer 165 bliver modtaget på festivalen”, siger Peer Sandtner.

Butikken åbner samtidig med, at der bliver givet adgang til festivalpladsen søndag den 3. august 2025.

Også Lidls kunder, der ikke kommer til Smukfest, får glæde af det nye samarbejde. Lidl lancerer nemlig allerede fredag den 4. juli en konkurrence i deres loyalitetsapp Lidl Plus, hvor kunderne kan vinde to af de eftertragtede partout-armbånd, der giver adgang til hele Smukfest – alle dage.

Kontakter

Om Lidl Danmark

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 164 butikker. 

Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk 

Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Lidls tøjkollektioner har før ramt plet – nu lander ny Lidl-Trek-kollektion i butikkerne20.6.2025 14:33:43 CEST | Pressemeddelelse

Dagligvarekæden Lidl har lanceret en ny Lidl-Trek-kollektion i alle danske butikker inspireret af et af verdens bedste cykelhold. Kollektionen henvender sig til både hverdagscyklister og sportsentusiaster og lander midt i en sommer præget af Mads Pedersens etapesejre i flere af forårets løb samt weekendens afholdelse af Copenhagen Sprint, hvor Lidl er Official Fresh Food Partner.

Ny Chief Customer Officer i Lidl: “Vi skal gøre Lidls kunder til fans”4.6.2025 10:04:50 CEST | Pressemeddelelse

Lidl udvider direktionen med ansættelsen af Mette Schacht Færch som ny Chief Customer Officer (CCO). Mette Schacht Færch kommer fra en stilling som Global Vice President, Categories, Marketing & Consumer Experience i Danish Crown, hvor hun har spillet en central rolle i at styrke og modernisere koncernens image. Nu skal hun styrke Lidls brand og sætte yderligere fokus på dagligvarekædens markante sundhedsinitiativer.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye