Tjek A/S

Gør dig klar til vinterferien 2024

Vinteren er over os, og det er tid til at ruste sig mod kulden. Vi har lavet en guide over, hvordan du kommer igennem din vinterferie varmt, mæt og billigt ved hjælp af appen eTilbudsavis.

Uanset om du planlægger en hyggelig "staycation" med børnene herhjemme eller en skiferie i Østrig eller Norge, så kan vi hjælpe med at gøre dig klar til vinterferien. Få tips til hvor du finder gode priser på skitøj, hvis du skal på skiferie, eller de bedste tilbud på mad og snacks, hvis du bliver hjemme i vinterferien.

1. Varme hænder og fødder

Når kulden bider, er det vigtigt at have varme fødder og hænder. Find de bedste tilbud på termostøvler og vinterhandsker i eTilbudsavis-appen, hvor en lang række butikker kører tilbud på dem lige nu - både til børn og voksne, damer og herrer. Og hvis du skal ud på skibakken, er det især vigtigt med et par varme ski-handsker, skistrømper og skistøvler. Brug søgefunktionen i appen for overblik over tilbud og markøren på kortet i toppen for at se tilbuddene i butikker tættest på dig.

2. Sikkerhed på vejen - og på skibakken

Sikkerhed på vejen er afgørende om vinteren. Få gode tilbud på sprinklervæske, så du kan holde forruden ren. En lang række dagligvarebutikker kører med tilbud på sprinklervæske lige nu, såvel som gør-det-selv butikker, grænsehandelsbutikker og værktøjs- og fritidsbutikker, så udvalget er stort, og der er mange penge at spare. I de samme butikker kan du også finde en skihjelm, så dit hoved er godt beskyttet på vej ned af skibakkerne. For ekstra varme under din cykel-, scooter- eller MC-hjelm kan du desuden finde en hjelmhue hos mange forhandlere i eTilbudsavis-appen. Så husk at tjekke priser og tilbud på skihjelme og hjelmhuer, så du holder både dit hoved og ansigt beskyttet og varmt!

3. Forny garderoben med vintermodetrends på tilbud

Forny din eller børnenes garderobe med vinter-jakker og vintersko. I eTilbudsavis-appen finder du et hav af tilbud på alt fra trendy vinterfrakker og vinterstøvler til halsedisser og huer - der holder dig og børnene varme og moderigtige. Husk at du kan finde tilbud på meget mere end dagligvarer i vores app.

4. Varme og komfort under stjernerne

Hvis du er en eventyrlysten sjæl, som planlægger vinter-campingture i udlandet, eller hjemme med børnene i haven, så tjek tilbuddene på vinter-soveposer i appen. Man kan sagtens sove komfortabelt og varmt i soveposer under stjernerne uden at sprænge budgettet! Er I derimod til lange ture i vinterkulden, så tjek termotøj og fleece-jakke tilbuddene i vores app, for mange forhandlere kører tilbud på dem lige nu.

5. Skiudstyr til den årlige skiferie

Forbered dig til skiferien med det bedste skiudstyr. Det er den tid på året, hvor tilbudsaviserne boomer af tilbud på ski-briller, ski-undertøj, skihandsker, skijakker, skibukser, skistrømper, ansigtsmasker, pandebånd og masse andet skiudstyr. Appen guider dig til de bedste ski-outlets og udsalg nær dig, så du kan bruge dine penge på skiferien i stedet for. Find også et godt tilbud på en tagboks til bilen, så du nemt kan opbevare og transportere dit skiudstyr, når I skal på kør-selv skiferie i Østrig, Norge eller Sverige.

6. Lækker vintermad og hjemlig hygge i vinterferien

Forkæl jer selv med lækre lune retter med vinterens råvarer i gryderetter, supper og simremad. Med familien hjemme i vinterferien kan alle hjælpe til med indkøb og madlavning. Find tilbud på alt, hvad du skal bruge af ingredienser til jeres yndlings vintermad i eTilbudsavis. Husk at I kan dele shoppinglisten - så glem ikke at tilføje snacks til indkøbslisten, for vinterferien er til indehygge med film, snacks og alt det, der hører til.

Spar penge på alle nødvendigheder denne vinter ved at holde øje med de seneste tilbud og udsalg i eTilbudsavis-appen. Få notifikationer om de bedste deals på alt fra vintertøj til skiudstyr og spar penge, mens du forbereder dig til vinterferien 2024.

Om Tjek

Tjek hjælper folk med at handle ind og virksomheder med at nå ud til dem med relevant indhold.

Vi står bag Skandinaviens mest downloadede tilbuds-app eTilbudsavis. I eTilbudsavis kan man læse tilbudsaviser, søge efter tilbud, planlægge sine indkøb med en indkøbsliste og meget mere på tværs af web, iOS og Android. For mere info om eTilbudsavis besøg www.etilbudsavis.dk eller download appen på www.etilbudsavis.dk/app

Tjek har også udviklet et nyt format for digitale tilbudsaviser, som vi kalder for Incito. Incito er et responsivt og digitalt marketing værktøj, som automatiserer produktion af tilbudsaviser, kataloger og tilbud. Du kan finde mere information om Incito på https://tjek.com/incito

Når vi ikke videreudvikler apps og automatiserer digitale tilbudsaviser, så hjælper vi store brands, detailhandlere og leverandører i Norden optimere deres strategi, kampagner og performance. Insights by Tjek er vores Power BI analyseværktøj, som giver adgang til data om bl.a. markedet, forbrugeradfærd, brand performance, søgninger, trends og meget mere. Mere om Insights by Tjek på https://tjek.com/insights

Mere om Tjek på https://tjek.com/