Innovation møder miljøvenlighed i ny kollektion af reklameartikler
Den danske virksomhed Creatrix lancerede i 2021 en helt ny produktlinje med et større fokus på miljøbevidsthed. Denne produktlinje er netop blevet kraftigt udvidet, så den nu omfatter mere end 200 produkter, der alle har en grønnere profil.
Produktlinjen, som hedder ”Go Green”, er en særligt udvalgt serie af reklameartikler, der er produceret i genanvendte materialer eller under omstændigheder, der gør, at der tages et ekstra hensyn til miljøet.
Det miljøvenlige er foretrukket
Med udvidelsen af deres nyeste produktlinje ønsker Creatrix at sætte fokus på reklameartikler, der har en mere bæredygtig eller miljøvenlig profil.
Produkterne i ”Go Green” er ikke bare produceret i miljøvenlige materialer. De er også af en bedre beskaffenhed, så de holder længere og reelt bliver brugt af modtageren.
En udfordring ved de helt klassiske reklameartikler har alle dage været, at kvaliteten ofte har været ringe, så de er gået i stykker efter kort tids brug eller ikke har fungeret hensigtsmæssigt. ”Go Green” er derimod bygget til at holde og med omtanke for miljøet.
Produktserien er udviklet for at imødekomme den stigende efterspørgsel efter reklamegaver, der ikke kun værdsætter kvalitet og æstetik, men også omfavner ansvarlighed over for miljøet.
"Det er et af vores konkrete bidrag til en mere bæredygtig fremtid, hvor vi ikke går på kompromis med det visuelle udtryk eller funktionaliteten af vores produkter." udtaler Gün Üret fra Creatrix.
Produktlinje med seriøs bredde
Den nye kollektion inkluderer et bredt udvalg af reklameartikler, tryksager og profiltøj.
Produktserien indeholder således alt lige fra genanvendelige muleposer og kuglepenne i bambus til solcelledrevne gadgets og økologisk tøj – alle skabt med respekt for planetens ressourcer og fremtidige generationers velbefindende.
Med denne lancering, sætter Creatrix.dk nye standarder for, hvad kunder kan forvente af deres reklameprodukter - og deres producent af disse.
Kort om Go Green
Creatrix har taget et ambitiøst skridt inden for bæredygtighed med deres Go Green-kollektion, som tilbyder reklameartikler produceret i Europa under etiske arbejdsvilkår.
Serien omfatter produkter lavet af miljøvenlige materialer, ofte genanvendte, og spænder fra muleposer til keyhangers.
Kollektionen afspejler et miljøbevidst standpunkt og er et oplagt valg for virksomheder, der ønsker at kommunikere bæredygtighed i deres brand, og som ønsker produkter der er lidt ud over det sædvanlige.
Creatrix sikrer konkurrencedygtige priser, til trods for de høje standarder, takket være volumenindkøb og stærke producentrelationer.
Følg pressemeddelelser fra Escalate
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Escalate
Ny administrerende direktør på Lapp Miltronic4.5.2023 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Krister Karlsson forlader posten som adm. direktør på Lapp Miltronic, efter 10 år i firmaet. Jyri Kontio, adm. direktør for Lapp Connecto, overtager rollen sammen med hans ansvar som Vice President Cluster Nordic, adm. direktør Lapp Miltronic Sverige og Danmark samt adm. direktør for Lapp Automaatio i Finland.
De største shitstorms fra 2022: Morgenbolledamer, rejsekaos, Herlufsholm-afsløringer og prinser, der pludselig ikke måtte være prinser længere15.4.2023 17:22:48 CEST | Pressemeddelelse
2022 har på mange måder været et turbulent år - og det er bestemt ikke gået stille for sig på hverken de sociale medier eller i pressen. Men hvilke shitstorms skabte egentlig mest opmærksomhed, forargelse og omtale blandt danskerne i 2022?
Martin Lidegaard gæster Jesper Nøddesbo og Andreas Bering for at tale om klima og håb30.3.2023 08:43:02 CEST | Pressemeddelelse
I en tid, hvor politisk forandring er drevet af frygten for inflation, krig i Europa og høje gaspriser er det Radikale Venstres politiske leder, Martin Lidegaard, gæst i podcasten SamtaleRummet til en snak om håb.
Hvem siger, at et juletræ skal være af gran?29.11.2022 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Det handler om at give folk et alternativ til det klassiske juletræ, når StoltzeStudio som noget nyt lancerer kollektionen ”Gold Dots Trees”, der er tænkt som en smuk og genanvendelig løsning, til personer der år efter år ikke ønsker at købe et juletræ for at smide det ud kun ganske kort tid efter.
Ung iværksætter: Bambus trender i danskernes soveværelser23.11.2022 20:12:14 CET | Pressemeddelelse
Mads Uhrenfeldt har på fem år med Wonder Living skabt Danmarks største virksomhed i sengetøj og tilbehør af forarbejdet bambus. Danmark har taget bæredygtighed til sig. Så nu starter han for alvor sit korstog for at udbrede bæredygtigt bambus i danskernes soveværelser.