Mentech Danmark får autorisasjon fra Ecovacs

Mentech Danmark har inngått et partnerskap med robotstøvsugermerket Ecovacs. Fra og med 1. november 2023 har Mentech fått autorisasjon til å utføre godkjente reparasjoner både innenfor og utenfor garantiperioden. Mentech Danmark uttrykker takknemlighet for det nye samarbeidet.

Mentech Danmark har inngått et partnerskap med robotstøvsugermerket Ecovacs

Mentech inngår nytt samarbeid

Mentech Danmark har nå fått en ny betydelig autorisasjon i boks. Det kinesiske robotstøvsugermerket Ecovacs har nå inngått en avtale med det grønne IT-selskapet. Denne spennende nye avtalen vil innebære at Mentech Danmark nå kan reparere Ecovacs-produkter både innenfor og utenfor garantiperioden. Denne nye autorisasjonen som er sikret hos Mentech Danmark, er en stor begivenhet, og selskapet uttrykker sin glede over dette nye og spennende partnerskapet.

Mentech Danmark er et grønt IT-selskap som fokuserer på å redusere elektronisk avfall. Dette oppnår de ved å forlenge levetiden til elektronikk gjennom reparasjoner. De ser frem til å samarbeide med Ecovacs og bidra til å gjøre planeten grønnere én reparasjon om gangen.

Ecovacs

Ecovacs er et kinesisk robotstøvsugermerke som startet som en visjonær oppstart for 25 år siden og har siden vokst til å bli et globalt selskap. Ifølge Ecovacs er deres roboter mer enn bare enkle husholdningsapparater, de bidrar til å gjøre livet lettere, smartere og mer effektivt. Ecovacs sier at det er en robot for alle familier.

Ecovacs har et mangfold av forskjellige robotprodukter, ett av deres produkter er DEEBOT, det er deres linje av robotstøvsugere. Deres robotstøvsugere frigjør brukerne fra den tidkrevende oppgaven med å støvsuge hjemmet. Et annet produkt Ecovacs produserer er WINBOT, som er en robot som effektivt hjelper til med å polere vinduer. Ecovacs produserer også luftrensende robotter, som de kaller ATMOBOT.

Mentech og Ecovacs

Mentech Danmark takker Ecovacs for tilliten og denne spennende nye autorisasjonen. Det grønne IT-selskapet forteller at de ser veldig frem til dette nye partnerskapet, og de ønsker Ecovacs velkommen til Mentech-familien med åpne armer. Mentech Danmark sier at de ser frem til hva dette partnerskapet vil bringe.

Mentech Danmark har inngått et partnerskap med robotstøvsugermerket Ecovacs
mentech at Børsen Bæredygtig Summit
mentech, smiling

Mentech - en av Nordens største autoriserte IT-verksteder

Vi er tilstede i Danmark, Sverige og Norge. Vi praktiserer en sirkulær økonomi, der vi gjenvinner i stedet for å produsere. Dette gjør vi for klodens og fremtidens beste. Vi utfører autoriserte reparasjoner for flere av verdens ledende elektronikkmerker. Hos Mentech har vi én misjon: å gi kundene den absolutt beste kundeservicen som mulig.

et partnerskap med Mentech får din bedrift fri tilgang til vår spesialutviklede Partnerportal med et bredt spekter av tjenester. Her kan dere beholde oversikten over saker og følge statusen til alle reparasjonssakene deres. I tillegg har Mentech egne digitale plattformer som 'Min Side' og 'Digitale Tjenester', som er designet for å holde deg oppdatert rundt status på din reparasjon til enhver tid. Du fortjener den beste serviceopplevelsen når det kommer til elektronikken din. Fra start til slutt.

Vi sparer og bevarer jordens ressurser samtidig som vi sikrer kompromissløs produktkvalitet.

Mentech samarbeider og er en autorisert tjenesteleverandør for: Apple, Samsung, Huawei, Motorola, Acer, Shark Gaming og Google Pixel.