Danmarksrekord: Kompetent midtjyde vinder på den længste Oddset-kupon nogensinde

En heldig – og dygtig - mand fra Midtjylland har netop sat ny rekord på Oddset hos Danske Spil ved at vinde på en kupon med utrolige 30 kampe. Det sikrede ham en gevinst på 58.612,50 kroner.

Det er relativt overkommeligt at gætte vinderen af en tilfældig fodboldkamp eller tenniskamp. Og med lidt god vilje kan man sagtens gentage kunststykket et par gange i træk – men at gætte rigtigt 30 gange i træk, det kræver uanset, hvordan man vender og drejer dygtigheden i den bedrift, en usandsynlig stor bunke held.

Og held, det har en midaldrende mand fra Midtjylland tilsyneladende til overflod. For nyligt satte han nemlig rekord, da han var den første nogensinde til at vinde på en kupon med 30 kampe på Oddset.

”Det er faktisk ikke så nemt. Det er svært,” siger manden og lyder overraskende beskeden.

Indtil for nyligt var det kun muligt at kombinere op til 25 kampe på Oddset, men nu kan man altså vælge helt op til 30 kampe på en og samme kupon.

Manden fra Midtjylland fortæller, at han har erfaring med ’lige ved og næsten’, når det kommer til lange kuponer med mange kampe, så han ved godt, at heldet ikke gør det alene.

”Nej. Du skal sætte dig godt ind i det, før du vælger udfaldene. Tjek, hvem der spiller, hvilket program har klubberne haft, hvilket program har de bagefter. Nogle hold sparer spillerne, hvis de har vigtige kampe forude, og så videre,” fortæller manden.

Lige ved at gå galt
Trods de gode intentioner og forberedelser, så var det allerede ved at gå galt i kuponens allerførste kamp, som blev spillet 1. oktober: Atletico Madrid skulle hjemme slå Cadíz, men udeholdet kom bagud 0-2, før Atletico vendte det hele med tre mål.

Derpå fulgte blandt andet en række tennisopgør og midtuge-fodboldkampe, som alle gik lige efter planen. Imens kunne manden så følge med på sin kupon og se, at han kom nærmere og nærmere målet.

Det krævede bare en smule held i løbet af lørdagens kampe. Og det må man sige, at han fik:

I kamp 26 skulle Manchester United slå Brentford. Det gjorde de takket været TO mål i overtiden.

I kamp 27 skulle Braga vinde hjemme over Rio Ave. Her kom udeholdet foran 0-1 og fik endda et mål til 0-2 annulleret – før Braga, ligesom Manchester United, scorede to mål i overtiden.

I kampe 28 skulle Benfica vinde ude over Estoril, men sejrsmålet faldt først i overtiden.

”Jeg var 100 procent sikker på, at Braga ville vinde kampen. Braga vinder altid til sidst,” siger manden selvsikkert.

”Men jeg må indrømme, at jeg var lidt emotionel, da jeg så, at Benfica klarede den. For så var jeg sikker på gevinsten,” siger han med henvisning til, at han havde halvgarderet kuponens to sidste kampe.

De gik også, som de skulle, og så kunne han glæde sig over en gevinst på over 58.000 kroner for et indskud på 30 kroner. Han ved endnu ikke, hvad han skal bruge pengene til, men som han selv siger med et grin:

”Det er ok, for jeg samler på penge.”

Danmarks længste vinderkupon

Samlet odds: 1.953,75

Indskud: 30 kroner

1. oktober

1 Atletico Madrid – Cadiz, 1: 3-2. 1,32 (Bagud 0-2)

2 AS Roma – Frosinone, 1: 2-0. 1,38

3 Real Betis – Valencia, under 3,5 mål: 3-0. 1,20

2. oktober

4 Lesia Tsurenko – Lin Zhu, 2: 1,53 (Ikke færdigspillet) (trak sig ved 6-0, 3-0)

5 Kateryna Baindl – Caroline Garciad, 2: 1,25

6 Sara Sorribes Tomo – Iga Swiatek, 2: 1,06

7 Xinyu Wang – Vera Zvonareva, 1: 1,28

8 Anhelina Kalinina – Daria Saville, 1: 1,44

9 Qinwen Zheng – Elena Rybakina, 2: 1,67

10 Ashlyn Krueger – Ons Jabeur, 2: 1,25

11 Mayar Sherif – Daria Kasatkina, 2: 1,22

12 Linda Noskova – Jelena Ostapenko, 2: 1,53 (Ikke spillet)

13 Yue Yan – Jasmine Paolini, 2: 1,50

14 Torina – Verona 1X: 0-0. 1,18

15 Elfsborg – Varbergs BoIS, 1: 2-1. 1,15

16 Malmø – Brommapojkarna, 1: 2-1. 1,28

17 Fiorentina – Cagliari, 1: 3-0. 1,45

3. oktober

18 Aryna Sabalenka – Katie Boulter, 1: 1,10

19 West Bromwich – Sheffield Wednesday, 1, 1-0. 1,62

20 FC København – Bayern München, 2: 1-2. 1,18

4. oktober

21 Atletico Madrid – Feyenoord, 1X: 3-2. 1,16 (Bagud 0-1 og 1-2)

22 Leeds United – Queens Park Rangers, 1: 1-0. 1,30

23 FC Porto – Barcelona, X2: 0-1.  1,25

6. oktober

24 Athletic Bilbao- Almeria, 1: 3-0. 1,48

7. oktober

25 Luton – Tottenham, 2: 0-1. 1,45

26 Manchester United – Brentford, 1: 2-1. 1,62 (Bagud, to mål i overtiden)

27 Braga – Rio Ave, 1: 2-1. 1,40 (Bagud, annulleret mål til 0-2, to mål i overtiden)

28 Estoril – Benfica, 2: 0-1. 1,27 (Scorede første i 93.)

8. oktober

29 Brommapojkarna – Elfsborg, X2: 0-3. 1,25

30 Cagliari – AS Roma, X2: 1-4. 1,23

Det danske Herrelandshold skal have ny landstræner, men hvem skal mon løfte arven efter Hjulmand?19.7.2024 13:31:23 CEST | Pressemeddelelse

Kasper Hjulmand har i dag meddelt, at han stopper som landstræner for det danske Herrelandshold. Morten Wieghorst er indsat som midlertidig landsholdstræner, men hvilken profil, der skal stå i spidsen for det populære hold, når kalenderen siger 2025, vides endnu ikke. Spekulationerne er allerede i fuld gang, og nu kan man hos Danske Spil selv gætte med på, hvem den næste permanente landsholdstræner bliver.