Ny kommerciel manager til MENY Vin

Efter en grundig søgning har MENY nu fundet sin nye kommercielle manager til MENY Vin.

Ny kommerciel manager, MENY Vin

MENY Vin får ny kommerciel manager den 1. november.

Den nye mand i spidsen for MENYs vin-satsning hedder Palle Esbensen, og han kommer med en solid baggrund særligt inden for e-handel og procesoptimering. Palle Esbensen har beskæftiget sig med e-handel på ledelsesniveau i mere end 10 år.

“Vi er utroligt glade for, at vi er lykkedes med at hente Palle Esbensen til MENY Vin. Vi har en stærk platform og koncept, og vi føler os overbevist om, at Palle er den rette til at hjælpe MENY Vin videre på rejsen og få udnyttet det fulde potentiale,” siger Jesper Bjerring, kommerciel direktør i MENY.

Over en lang karriere har Palle Esbensen solid erfaring fra større virksomheder som PostNord, ISS, forsikringsselskabet Codan i Danmark og Norge samt Trygg-Hansa i Sverige og Coop Shopping.

Han har særligt arbejdet med e-handel og sammen med sine teams haft øjne for, hvordan man procesoptimerer og udvikler forretningen, hele tiden med kunden for øje.

Desuden har Palle Esbensen senest erfaring fra at drive en større e-handelsplatform i mere end 10 år, og han har god erfaring med ledelse og med at få det bedste ud af sine medarbejdere. Ydermere er Palle en passioneret vin-nørd med et højt fagligt niveau.

En forbedret kundeoplevelse gennem digitalisering er en vigtig del af Dagrofas samlede strategi, og MENY’s e-handelsplatform er en vigtig brik på en offensiv rejse mod de bedste digitale kundeoplevelser i MENY og Dagrofa.

Palle Esbensen har sin første arbejdsdag i MENY den 1. november.

Dagrofa Foodservice inviterer til inspirationsmessen ’Madscenen - for professionelle’ – tilmelding er åben27.6.2024 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Den 11. september danner TAP1 i København rammen for inspirationsmessen ’Madscenen - for professionelle’, som fødevaregrossisten Dagrofa Foodservice står bag. Messen har fået nyt navn, og det er også første gang, at arrangementet skal afholdes i TAP1. Her bliver det muligt at opleve over 115 leverandører og masser af gastronomiske events.