Presseinvitation – Merlin Entertainments nye CEO Scott O'Neil besøger LEGOLAND® Billund og fortæller om fremtiden for LEGOLAND parkerne

Mandag den 18. september besøger Merlin Entertainments nye CEO Scott O'Neil LEGOLAND® i Billund, hvor han skal opleve parken med gæster for første gang sammen med LEGOLAND direktør Christian Woller og Global Operating Officer for LEGOLAND Parks John Jakobsen.

Scott O'Neil

Scott O'Neil overtog posten som CEO for Merlin Entertainments i slutningen af 2022, og nu besøger han Billund for at opleve den originale LEGOLAND park for første gang med gæster og medarbejdere. Udover at besøge LEGOLAND i Billund, skal Scott O'Neil mødes med bestyrelsen hos KIRKBI og til en række møder med LEGO® Gruppen.

På besøget i LEGOLAND vil Scott O'Neil gå en tur i parken og møde medarbejdere og gæster sammen med LEGOLAND direktør Christian Woller og Global Operating Officer for LEGOLAND Parks John Jakobsen, og derefter vil der være mulighed for, at pressen kan stille spørgsmål til Scott O'Neil tanker om LEGOLAND i Billund, og hvad fremtiden kommer til at byde på for LEGOLAND parkerne.

Det vil være muligt at følge en del af turen i parken fra kl. 15.00-15.15, og derefter vil der være mulighed for at stille spørgsmål på engelsk til Scott O'Neil, John Jakobsen og Christian Woller.

Af hensyn til praktikken skal vi have din tilmelding senest torsdag den 14. september kl. 12.00 på mail til presse@legoland.dk eller på telefon 7950 1609.

Scott O'Neil