3 åbner ny butik i Esbjerg

Den 28. august kl. 17.30 lukker og slukker 3 sin butik på Kongensgade 75B i Esbjerg. Men teleselskabets kunder i Esbjerg og omegn behøver ikke at fortvivle, for de kan fortsat få lokal mobilassistance hos 3’s medarbejdere. Fredag den 30. august åbner teleselskabet nemlig en ny butik kl. 10 længere oppe ad Kongensgade i nr. 72. 3 har valgt at flytte adresse efter at have oplevet en væsentlig nedgang i trafikken i den vestlige ende af Esbjergs gågade.
”Vi vil rigtig gerne være til stede med en butik i Esbjerg, og derfor er vi glade for, at vi fik muligheden for at flytte tættere på den livlige del af gågaden og dermed sikre god trafik til butikken. Jeg tager hele mit team fra den gamle butik med mig, og vi glæder os til at byde esbjergenserne indenfor i de nye rammer. De vil være indrettet med 3’s nye butikskoncept, som er super flot og har mere plads til en masse lækkert tilbehør som fx covers, højttalere og headset,” siger 3’s butikschef i Esbjerg, Morten Hamann.
Champagne og gode tilbud
3 har 31 butikker i Danmark og servicerer tæt på 1,4 mio. danskere med mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G og 4G-mobilnetværk. 3 startede op i Danmark i 2003 og begyndte som det første teleselskab at udrulle et 3G-net. Siden da har 3 som de første introduceret danskerne for en række andre services og tiltag– bl.a. mobil-tv, fri tale-abonnementer, roaming uden ekstra omkostninger i udlandet og esim.
Når den nye butik i Esbjerg åbner fredag kl. 10, vil der være kaffe og croissanter til de morgenfriske, og resten af dagen byder 3 på champagne, popcorn og slush ice til de nysgerrige esbjergensere, der måtte kigge forbi. Har man luret på et 3-abonnement, så tilbyder 3 gratis oprettelse, ligesom der vil være 25% rabat på udvalgt tilbehør under 1.000 kr. Tilbuddene gælder fra åbningsdagen fredag 30. august til og med søndag 1. september.
Fakta om 3’s butikker
- 3 har 31 butikker fordelt over hele Danmark – find den nærmeste her
- I 3’s butikker kan man købe mobil- og internetabonnementer, smartphones, og routere samt tilbehør som fx covers, høretelefoner og skærmbeskyttelse
- 3’s medarbejdere tilbyder rådgivning om mobilforbrug og valg af abonnement og tilbehør, samt opsætning af smartphones
- Mobiler og tilbehør kan købes kontant hos 3 eller via 3Afbetaling – en rente- og gebyrfri afbetalingsordning, der løber over 10, 20 eller 30 måneder
- På 3.dk kan man se, om den lokale 3Butik har en ønsket smartphone eller router på lager. Man kan dernæst reservere den online og hente den i butikken, når det passer
- 3 er i gang med at ombygge alle 3Butikkerne i Danmark, så de får et nyt og mere oplevelsesorienteret design med mere fokus på tilbehør til mobilen. Butikkerne bliver opdelt i zoner med forskellige temaer og flere mindre betjeningsstationer, så personalet kan betjene kunderne i fred og ro trods travlhed i butikken
Kontakter
3's pressetelefon
Pressekontakt
presse@3.dk
31 200 202
Kundeservice
Pressekontakt
70 313 313
Billeder
Information om 3 Danmark
3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 64 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
3 indgår samarbejde med Sol og Strand10.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag kan 3 og Sol og Stand offentliggøre, at de indgår et nyt samarbejde. Det består i, at sommmerhusejere, der udlejer deres sommerbolig til feriegæster via Sol og Strand, nu får mulighed for at købe 5G-internet fra 3 til deres sommerhus til en særlig udlejerpris.
Malou Back bliver Chief Operating Officer hos 33.3.2025 05:31:00 CET | Pressemeddelelse
Pr. 1. marts 2025 udnævnes Chief Commercial Officer i 3, Malou Back, til Chief Operating Officer, COO. I samme ombæring får hun også ansvaret for 3’s Kundeservice samt OiSTER og Flexii, hvor Anthony Lim fortsat vil stå for den daglige drift.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum