OiSTER-kunder streamer mere i sommerferien

Selvom langt de fleste er gået på sommerferie for længst, viser det sig allerede nu, at hverdagens dataforbrug og streamingvaner alligevel er fulgt med ud i sommerlandet blandt teleselskabet OiSTERs kunder.
Allerede tre uger inde i sommerferien (uge 26, 27 og 28) slår dataforbruget samme periode sidste år. Her har OiSTER-kunderne i perioden nemlig brugt det, der svarer til en samlet vækst i dataforbruget på 35% ift. skoleferiens tre første uger sidste år. Dataforbruget dækker både mobilabonnenter og mobile bredbåndsabonnenter hos OiSTER.
Med en stigende procentdel af OiSTERS kunder, der er på 5G, bruges der nemlig også mere data, og en stor del af kunderne vælger desuden abonnementer med større data-pakker for at kunne streame mere underholdning, forklarer Anthony Lim, direktør for OiSTER.
”I OiSTER har vi gjort det nemt for vores kunder at bruge data på streaming, hvad enten det er på streaming af lyd eller video. Vi har med OiSTERtainment-universet skabt masser af muligheder for, at kunderne kan bruge deres data til at streame masser af god underholdning, når det passer dem. I sommerperioden er der rigeligt med muligheder for, at man kan gå ombord i vores underholdningsunivers, så det overrasker mig faktisk ikke, at dataforbruget er ved at slå rekord for hele ferien. Det viser bare, at vores kunder bruger sommerferien på at slappe af med den underholdning, de får via OiSTERtainment-universet. Det ser vi som en positiv ting.”
Det er et mønster, som bl.a. OiSTERs partner TV 2 Play også har lagt mærke til.
”Danskernes streamingforbrug når nye højder, og sommeren er ingen undtagelse. På TV 2 Play er vi klar med masser af underholdning, sport og ny dansk fiktion, og uanset om man er til Tour de France, ’Bachelorette’, vores nye danske komedieserie, ’Agent’, eller noget af alt det andet skønne sommerindhold på Play, så glæder vi os til at invitere danskerne indenfor. Og gennem vores gode samarbejde med partnere som OiSTER kan endnu flere danskere se TV 2 Play, uanset om de er på farten, på ferie i sommerlandet eller derhjemme”, siger Rikke Buus Dahl, salgsdirektør for Play BtB & Partnerdistribution, TV 2.
Læs mere om OiSTERs underholdningsunivers på linket her.
Kontakter
3's pressetelefon
Pressekontakt
presse@3.dk
31 200 202
Billeder
Information om 3 Danmark
OiSTER er en del af 3, som tilbyder mobiltelefoni og internet via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 73 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 lancerer i samarbejde med Tryg ny forsikring til mobil og tablet26.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag går 3, i samarbejde med forsikringsselskabet Tryg Affinity, i luften med en ny type forsikring, der dækker både mobil- og tablet-enheder. Det nye forsikringstilbud, 3Mobilforsikring, afløser 3Forsikring og dækker mod en bred vifte af uheld – endda også for brugte mobiler og tablets.
3 styrker udlandsdækningen igen: 3LikeHome udvides med Sydafrika og Costa Rica12.5.2025 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
3 udvider endnu engang deres udlandsdækning og tilføjer Sydafrika og Costa Rica til listen over lande i 3LikeHome. Kunderne har dermed frihed til at bruge mobilen som hjemme i hele 78 lande verden over. Samtidig udvides 3Pro Extra med Ghana og Bangladesh, som derved dækker 100 lande.
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum