hummel og Warner Bros. Discovery fejrer 100-års jubilæum med lancering af unik børnetøjskollektion
Fejringen af hummels 100-års fødselsdag fortsætter med et unikt samarbejde med gigantiske Warner Bros. Discovery, der også fylder 100 år i år. I en ekstraordinær børnetøjskollektion bringes de populære Looney Tunes-karakterer til live i et fortryllende mashup, der hylder begge brands' jubilæum.

Det danske sportsbrand hummel er gået sammen med legendariske Warner Bros. Discovery Global Consumer Products for at skabe en helt unik børnetøjskollektion. Inspireret af de ikoniske Looney Tunes-karakterer er dette samarbejde fyldt med action, spænding og masser af personlighed.
I år, hvor både hummel og Warner Bros. Discovery fejrer deres 100-års jubilæum, har de slået sig sammen for at udvikle en ekstraordinær kollektion, der hylder begge brands' stolte historie.
For allerførste gang kan du opleve et banebrydende mashup, hvor Warner Bros. Discoverys elskede karakterer Bugs Bunny, Daffy Duck, Tweety Bird og Lola Bunny bliver iklædt de legendariske kostumer fra Superman og Batman —krydret med de ikoniske hummel-vinkler på skuldrene.
”Vi er utrolig stolte over at fejre både hummels og Warner Bros. Discoverys 100-års jubilæum med denne ekstraordinære kollektion. Ved at kombinere vores mest ikoniske hummel-designs med de elskede Looney Tunes-karakterer og Warner Brothers klassiske superhelte, har vi i fællesskab skabt en kollektion, der forener sport og popkultur på en helt ny måde,” udtaler hummel CEO, Allan Vad Nielsen.
De historiske karakterer er designet i de populære hummel-styles som det klassiske Champion Set, The Actus Jr., og den mest unikke af dem alle: en specialdesignet T-shirt og hættetrøje.
Kollektionen lanceres den 10. august og vil være tilgængelig på hummel.net.
Kontakter
Nicolai JohansenPR & Communication Manager
Tlf:20743751nijo@hummel.dkBilleder
Om Hummel
hummel er et dansk sports- og modebrand med en historik, der rækker tilbage til 1923. hummel designer, producerer og markedsfører sportstøj, træningstøj, udstyr og sneakers til både børn og voksne, kvinder som mænd. Gennem de fire produktkategorier teamsport, footwear, kids, sport lifestyle samt udvalgte premium co-labs, leverer hummel flere gange årligt nye styles i deres gennemførte mix af retro og tidsaktuelle trends. hummel A/S er en del af Thornico koncernen.
Følg pressemeddelelser fra Hummel
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Hummel
EN HYLDEST TIL DEN DANSKE ARV: HER ER KVINDELANDSHOLDETS NYE EM-TRØJE6.5.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Når det danske kvindelandshold løber på banen til sommerens EM-slurunde i Schweiz, bliver det iført en ny, stilren landsholdstrøje fra hummel, der hylder den danske designarv, fodboldkultur og nationale stolthed.
hummel og DBU relancerer ikonisk landsholdstrøje efter 37 år13.3.2025 10:00:13 CET | Pressemeddelelse
For første gang i 37 år genoptrykker hummel og DBU den ikoniske landsholdstrøje fra EM 1988 i Tyskland. En trøje, der ikke blot vækker nostalgi, men også symboliserer begyndelsen på en ny æra for dansk landsholdsfodbold.
Dansk modebrand designer ny spillertrøje til kvindelandsholdet6.3.2025 09:59:57 CET | Pressemeddelelse
Det københavnske modebrand ROTATE har indgået et eksklusivt partnerskab med sportsbrandet hummel og Dansk Boldspil-Union (DBU) for at skabe en ny, moderne fortolkning af kvindelandsholdets spillertrøje. Partnerskabet forener mode og sport med en fælles vision om at fremme kvindefodboldens position i både Danmark og på den internationale scene.
Fra isen til grønsværen: Grønland og hummel lancerer unik landsholdstrøje inspireret af indlandsisen17.1.2025 10:00:07 CET | Pressemeddelelse
Midt i en global politisk kamp om verdens største ø præsenterer det danske sportsbrand hummel og Grønlands Fodboldforbund (KAK) nu landets nye 2025 udebanetrøje. Trøjen er designet som et symbol på styrke, fællesskab og stolthed og henter sin inspiration fra den enestående indlandsis, der præger både naturen og kulturen i Grønland.
Grønland ER allerede ’GREAT’: Fodboldtrøje skaber global hype7.1.2025 14:58:47 CET | Pressemeddelelse
Mens USA har vist interesse for at købe Grønland, er der én ting, som Donald Trump Jr. næppe får med hjem fra sit besøg på verdens største ø; Grønlands nye fodboldlandsholdstrøje. Trøjen blev udsolgt på under 24 timer ved lanceringen kort før jul, og den enorme internationale efterspørgsel har nu fået hummel til at producere et nyt oplag for at imødekomme den globale interesse.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum