Muskelsvindfonden

Tidligste nogensinde: Grøn melder udsolgt til Valby

30.000 gæster har allerede sikret sig en billet til turnéens sidste stop. Det er første gang nogensinde Tuborg og Muskelsvindfonden melder udsolgt i Valby i så god tid.

Grøn i Valby er udsolgt, men der er stadig billetter tilbage i de syv andre byer, som Grøn kommer forbi til sommer, herunder Tårnby, Næstved, Kolding, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og Odense.

Grøn er klar til en helt særlig sommer, hvor Tuborg og Muskelsvindfonden fejrer 40 år med Grøn. I år kan publikum opleve Andreas Odbjerg, Artigeardit, AQUA, Benjamin Hav og Familien, Medina, MØ, L.O.C og Saveus, når den grønne karavane besøger otte danske byer fra den 20.-30. juli.

Det historiske billetsalg og den store opbakning glæder Theis Petersen, der er indsamlingschef i Muskelsvindfonden:

”Vi kunne ikke have drømt om en bedre start på Grøn 2023, for det er fuldkommen fantastisk og historisk, at der er udsolgt til en by så tidligt på sæsonen! I år kan vi fejre Grøns 40 års jubilæum og vi stiller med et utroligt stærkt line-up – og det kan mærkes i billetsalget, som generelt går ekstremt hurtigt i alle byer. Det er derfor både med stolthed og overvældelse i stemmen, at vi nu kan melde totalt udsolgt i Valby den 30. juli.”

Om Muskelsvindfonden

Muskelsvindfonden er en forening, et fællesskab og en bevægelse. Vi blev skabt af og for mennesker med muskelsvind, men er også en samling fantastiske pårørende, engagerede samarbejdspartnere, gode medarbejdere, og mere end 1000 frivillige.

Siden 1983 har Muskelsvindfonden sammen med Tuborg arrangeret Grøn Koncert - for vi samler danskerne, mens vi samler ind. Overskuddet går til vores arbejde for et bedre liv med muskelsvind og til forskning i muskelsvind.

Følg pressemeddelelser fra Muskelsvindfonden

Flere pressemeddelelser fra Muskelsvindfonden