Bilabonnement udvider med disse fire nye bilmærker

Danmarks førende bilabonnement :Dribe tilføjer fire nye bilmærker til deres allerede omfattende udbud af køretøjer. Det er Peugeot, Citroen, Opel og Kia, bilabonnenterne nu kan finde i :Dribe’s app, og med tilføjelsen af disse bilmærker tager :Dribe for alvor konkurrencen op mod bilsalget.

Det er Peugeot 208, Citroen C3, Opel Corza og Kia Ceed, :Dribe nu tilbyder og som alle er på listen over de 20 mest solgte biler i 2022 i Danmark. Med populære modeller fra VW, AUDI, Seat, Cupra og Skoda sidder :Dribe nu på en bred vifte af køretøjer, lige fra økonomiske bybiler til rummelige familiebiler og robuste SUV'er, der skal få danskerne til at vælge køb af biler fra og bilabonnementet til.

Tager kampen op mod bilsalget

Ud over huskøb, så er en bil den største post i danskernes privatøkonomi. Målet for :Dribe er at være et reelt alternativ til at investere i en bil  og at give abonnenterne endnu flere valgmuligheder, så de kan finde de perfekte biler, der passer til deres behov og budget er en del af.

Ifølge Jesper Hill-Kjærsgaard, vil denne udvidelse hjælpe med at imødekomme kundernes efterspørgsel efter et større udvalg af køretøjer.

Han udtaler: "Vi ser hele tiden på, hvordan vi kan stå skarpere og jeg er glad for at kunne tilføje disse fire bilmærker til vores udbud. Vi arbejder på mange parametre samtidig, så både udviklingen af vores app og kundeoplevelse er også konstant højt på vores agenda. Bilabonnement er ikke for alle, men en rigtig god løsning for dem, hvis behov skifter. Dem, der for eksempel har brug for en rummelig stationcar i sommerferien eller til skituren, men som til hverdag oftest blot har brug for en bybil for at komme fra A til B. Eller dem der ikke orker at forholde sig til forsikring, service, grøn ejerafgift og ønsker peace of mind.”

Betal kun for det, du bruger

:Dribe har et stærkt ry for at tilbyde kunderne enkelhed og fleksibilitet i deres bilabonnementstjenester, hvor abonnenterne betaler et månedligt abonnement, der dækker alt fra forsikring og vedligeholdelse til reparationer og udskiftning af vinter-og sommerdæk. Har man i en periode ikke brug for :Dribe, betaler man ikke abonnement. Kunden kan også ændre bilmodellen eller opsige deres abonnement fra måned til måned uden binding.

Med denne nye udvidelse vil :Dribe fortsætte med at levere på sit løfte om at give kunderne mere valgmuligheder og fleksibilitet, så de kan få adgang til den bil, de ønsker, uden de bekymringer og omkostninger, der normalt følger med at eje en bil.

Administrerende direktør, Jesper Hill-Kjærsgaard
2075 3801
jeskj @ dribe.dk

Konsulent, Camilla Sebelius
Camilla@fusecommunication.dk

Hos :Dribe får du bil på abonnement. Vi mener nemlig at mobilitet er noget, der skal balancere. En balancegang mellem det realistiske, idealistiske, bekvemmelige og det samvittighedsfulde valg. Den balancegang ser vi ikke som enten eller, men både og.

Vi er sat i verden for at revolutionere den måde, vi har bil på. Vores våben er teknologi. Tidligt i 2018 udkom vi med vores første våben, vores app, hvor du kunne booke og hente en bil alene ved hjælp af din smartphone. Det våben arbejder vi intenst på hele tiden at forbedre.

I august 2021 udkom appen i en helt ny og stærkt forbedret udgave. Vi lagde flere valg over på brugerens side således, at de fik større frihed til at skræddersy deres personlige :Dribe abonnement.

Men vi stopper ikke her. På sigt vil vi, baseret på vores kunders adfærd og under hensyn til deres krav til komfort, økonomi og CO2-udledningen, i endnu højere grad fungerer som professionel sparringspartner når det kommer til deres valg af mobilitetsløsning.

:Dribe er ejet af Semler Gruppen, der importerer flere af de store tyske bilmærker såsom Audi, Volkswagen, Skoda, SEAT og CUPRA.