:Dribe indgår partnerskab med Astralis
Marketingchef for Dribe, Niels Kiel siger om det nye strategiske partnerskab med Astralis:
”Jeg ser meget frem til vores samarbejde, fordi Astralis og Dribe har fælles værdier og er begge født digitale. Det er et interessant partnerskab for os, fordi Astralis har banet vejen indenfor esport, ikke alene i Danmark, men har også bidraget til professionaliseringen internationalt. Det er den rejse, Dribe står foran og vores mål er at være toneangivende i Europa på bilabonnement,” siger Niels Kiel og fortsætter:
”Jeg ser frem til at opbygge et stærkt partnerskab, og har store forventninger til den rækkevidde, Astralis kan give os med deres loyale fanskare. Der er ingen tvivl om, at esport generelt står foran en endnu større udbredelse, som Astralis bliver en central del af.”
Dribe og Astralis på Danmarksturné
Aftalen er trådt i kraft og allerede inden annoncering af partnerskabet, blev første store fælles indsats gennemført. Dribe sørgede for transporten, da Astralis var på Danmarksturné. Kasper Sindt, der er kommerciel direktør i Astralis siger:
”Efter en dialog med Dribe omkring målet med at ramme en yngre målgruppe, der er digitalt hjemmevante, var der egentlig ikke nogen tvivl om matchet. Astralis kommer til at hjælpe med digital aktivering og omvendt har vi allerede benyttet os af Dribe’s service, da vi kørte landet rundt med vores Counter-Strike spillere. Det kommer vi til at benytte os meget mere af i fremtiden, både når det gælder vores hold og andre aktiviteter, og vi er ekstremt glade for den tillid, Dribe viser os med samarbejdet, som både har et leverance- og et rent kommercielt ben.”
Europæisk fokus
Dribe har netop annonceret et nyt franchisekoncept, der nu skal etablere den danske bilabonnementsmodel i Europa i de kommende år. Den fortsatte skalering af Dribe sker via en franchisemodel, sideløbende med udviklingen af virksomhedens digitale platform, så Dribe også i fremtiden står yderst konkurrencedygtig. Franchisekonceptet allerede i brug i Danmark, hvor Dribe har valgt Semler Mobility som den første partner.
”Et af de mange lighedspunkter, der især blev tydelig i vores dialog, er den passion og dedikation begge virksomheders medarbejdere har. At Dribe nu står med en så gennemført digital mobilitetsplatform, der sikrer, at vi kan skalere bilabonnementet uden at gå på kompromis med de høje krav, vi selv stiller til kundernes oplevelse, skyldes nogle utroligt dygtige og passionerede kollegaer."
Kontakter
For yderligere information:
Astralis
Steen Laursen, Director of Comms
6143 8922 / steen@astralis.gg
:Dribe
Niels Kiel, Head of Marketing
9393 0000 / ninie@dribe.dk
Billeder
Information om Fuse Communication ApS
Følg pressemeddelelser fra Fuse Communication ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Fuse Communication ApS
Waoo udvider TV-universet med DR’s TVA Live23.8.2024 09:01:19 CEST | Pressemeddelelse
Waoo lancerer DR’s nyhedstilbud TVA Live i Waoo TV-universet. TVA Live, som vil blive en integreret del af Waoos TV-platforme, tilbyder de nyeste nyheder døgnet rundt.
Styrket position og positiv driftsindtjening3.7.2024 10:01:55 CEST | Pressemeddelelse
SOUNDBOKS kan se tilbage på et 2023 præget af betydelig fremgang i profitabiliteten. Virksomheden investerer fortsat i langsigtet strukturel vækst gennem fokus på løbende forbedring af produkter, en styrket brugeroplevelse, og stærkere tilstedeværelse på kernemarkederne Tyskland og USA.
Waoo og TDC NET i stor aftale: Udvider dækningen på Sjælland i nyt partnerskab11.4.2024 13:04:15 CEST | Pressemeddelelse
Over en halv million husstande får nu mulighed for at vælge Waoo. En ny aftale med TDC NET, som bringer Waoo internet og TV fordelt i hele Danmark – med en overvægt i Hovedstadsregionen. Det betyder samtidig, at udfordreren Waoo runder 2,4 millioner husstande i hele landet. Det bringer branchens tredje største tv- og internetselskab tættere på dets mål om at blive landsdækkende.
Kæmper for kræftpatienters hår under kemoterapi: Rapunzel ApS får ny investor:21.3.2024 06:34:00 CET | Pressemeddelelse
Rapunzel ApS annoncerer med stor glæde, at Patrick Sorrentino, der er et kendt navn i IT-branchen, nu er en del af teamet som aktiv investor. Dette samarbejde markerer et vigtigt skridt i virksomhedens mission om at være en førende aktør i branchen med fokus på at bevare hår for patienter, der gennemgår kemoterapi.
Forlaget Grønningen 1 annoncerer rekordresultat i presset marked14.3.2024 10:04:23 CET | Pressemeddelelse
Det uafhængige, danske forlag Grønningen 1 kan offentliggøre et rekordregnskab for 2023 med et overskud på 4,4 millioner kroner før skat. Resultatet markerer det fjerde overskudsår i træk for forlaget, der blev stiftet i 2019 af Marianne Kiertzner og Louise Dorthea Vind, og som siden 2020 har præsteret positive resultater, trods et tilsyneladende presset bogmarked.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum