Dorthe Kandi ny mediechef for Aller Kvindeliv

Dorthe Kandi, 51, tiltræder som mediechef for Aller Kvindeliv, hvor hun siden april i år har været konstitueret mediechef. Her får hun ansvaret for de tre brands femina, SØNDAG, Psykologi og sundheds-fagdesken samt det digitale univers femina.dk.
- Jeg er enormt glad og stolt over at tiltræde som mediechef for tre så stærke brands. Sammen med teamet ser jeg frem til at drive udviklingen videre på tværs af brands og i vores digitale univers, siger Dorthe Kandi og fortsætter:
- På print skal vi selvfølgelig fortsætte med at give vores læsere kvalitetsprodukter og ikke mindst sikre, at vi bygger videre på det stærke fundament, som 146 års bladhistorie har givet os. Og så er der er ingen tvivl om, at digitalt skal og vil fylde mere i fremtiden, hvor vi har en ambition om, at femina.dk i endnu højere grad skal være danske kvinders foretrukne site, siger hun.
Om udnævnelsen siger Charlotte Riparbelli, adm. direktør i Aller Media:
- Vi er i gang med en digital transformation i Aller Media, hvor lyd, billede og video vil fylde mere på tværs af vores brands og platforme. Den proces er vi allerede godt i gang med at styrke på samtlige af vores fagredaktioner, hvor Dorthe Kandi nu skal stå i spidsen for Aller Kvindeliv, siger hun og fortsætter:
- Dorthe har været en del af femina siden 2008, og hun har de tre brands på Aller Kvindeliv og deres målgrupper helt inde under huden. Derfor er jeg også sikker på, at hun er den rette til at drive udviklingen sikkert videre og bidrage til at styrke synergier mellem brands, udvikle indhold, og de mange kanaler, vi udkommer på.
Kort om Dorthe Kandi
2020 (juni)- Mediechef Aller Kvindeliv
2020 (april) -2020 (juni) Konstitueret mediechef Aller Kvindeliv
2019- Chefredaktør femina
2008-2019 Redaktionschef femina
Nøgleord
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,1 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Heartbeats overtager Allers native-afdeling26.6.2025 10:32:39 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.
Her er prismodtagerne ved Det Vi Elsker Prisen 20254.6.2025 22:04:27 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 4. juni var en bred vifte af morgendagens stjerner og garvede kræfter samlet i Store VEGA for at hylde fortællingerne, der samler os ved Det Vi Elsker Prisen 2025. Med 11 kategorier fordelt på tværs af film, serier, tv, bøger og teater afspejlede aftenens nominerede og prismodtagere ligeledes den alsidige kultur, der har inspireret og underholdt os det forgangne år. Holdene på og bag Pigen med nålen og Fuld af kærlighed kunne skåle en ekstra gang, da de hver modtog to priser ved Det Vi Elsker Prisen 2025.
femina bliver revet væk: Nu kommer magasinet i nyt oplag22.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere på måneden kom femina tilbage som trykt magasin efter at have været væk i et år. Og det er blevet taget rigtig godt imod. I sådan en grad, at Aller nu trykker et nyt oplag for at imødekomme efterspørgslen.
Aller Media Nordic investerer i Aniara for at hjælpe forfattere ud over sprogbarrierer21.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Nordic har købt en minoritetsandel i Aniara, det svenske forlagsselskab, der hjælper forfattere med at nå nye læsere på tværs af sprogbarrierer. Investeringen på over 500.000 euro markerer begyndelsen på et partnerskab med potentiale for strategisk samarbejde, hvor forlagsarv møder innovation – med det fælles mål at gøre internationale bogmarkeder mere tilgængelige for forfattere.
HULiGENNEM hitter med lydunivers for børn: Nyt public service-medie er tæt på eget mål20.5.2025 08:35:05 CEST | Pressemeddelelse
På under et halvt år har Danmarks nye lydunivers til børn nået 73 procent af det mål, de selv havde sat sig for 18 måneder. Det viser, at der er et behov for podcasts og lyd til børn – ikke mindst når det er skabt på børnenes præmisser, siger chefredaktør.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum