Aller Media støtter igen Knæk Cancer-kampagnen

Knæk Cancer-blomsten er udviklet i samarbejde mellem Kræftens Bekæmpelse og TV 2 og vil blandt andet blive båret af de otte værter, der skal stå i spidsen for TV2’s store indsamlingsshow lørdag den 25. oktober. Foruden de to ambassadører, Cecilie Frøkjær og Mikkel Beha Erichsen, er det Morten Resen, Cecilie Beck, Natasja Crone, Hans Pilgaard, Morten Ankerdal og Divya Das. Derudover vil Lasse Rimmer stå for call centeret.
Sidste år støttede Aller Media med 1.4 millioner kroner fra blomstersalget hos forhandlere og blandt medarbejdere. I år håber Aller Media at komme endnu højere op, da mediehuset også samarbejder med Lauritz.com om at bortauktionere effekter på deres site. Lauritz.com donerer både køber- og sælgersalær, og hele beløbet går derfor ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.
Salget af Knæk Cancer-blomsten startede allerede i sidste uge, hvor også værterne på både Go’ morgen og Go’ aften Danmark alle bar blomsten. Dog er uge 43 den officielle Knæk Cancer-uge, og for første gang vil TV 2’s Knæk Cancer-bus tage rundt i landet, hvor interesserede blandt andet kan få lavet et sundhedstjek samt høre om forebyggelse af kræft.
Om samarbejdet med Knæk Cancer
I uge 43 kan du købe den originale Knæk Cancer-blomsten der, hvor du køber dit ugeblad. Knæk Cancer-blomsten koster 20 kr. og sælges uden avance for hverken Aller Media eller de mere end 3.000 forretninger, supermarkeder og kiosker, der forhandler Knæk Cancer-blomsten landet over.
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 70 % og ca. 1 mio magasinlæsere. I alt læser 2,3 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Børnene har taget nyt lydunivers til sig – HULiGENNEM har nået målet1.7.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
HULiGENNEM havde i deres udbudsansøgning selv sat som mål at nå 34.000 app-downloads på 18 måneder. Det mål er allerede nået – og overgået – efter blot syv måneder. Det beviser, at målgruppen er der og værdsætter kvalitet, mener chefredaktør.
Heartbeats overtager Allers native-afdeling26.6.2025 10:32:39 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.
Her er prismodtagerne ved Det Vi Elsker Prisen 20254.6.2025 22:04:27 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 4. juni var en bred vifte af morgendagens stjerner og garvede kræfter samlet i Store VEGA for at hylde fortællingerne, der samler os ved Det Vi Elsker Prisen 2025. Med 11 kategorier fordelt på tværs af film, serier, tv, bøger og teater afspejlede aftenens nominerede og prismodtagere ligeledes den alsidige kultur, der har inspireret og underholdt os det forgangne år. Holdene på og bag Pigen med nålen og Fuld af kærlighed kunne skåle en ekstra gang, da de hver modtog to priser ved Det Vi Elsker Prisen 2025.
femina bliver revet væk: Nu kommer magasinet i nyt oplag22.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere på måneden kom femina tilbage som trykt magasin efter at have været væk i et år. Og det er blevet taget rigtig godt imod. I sådan en grad, at Aller nu trykker et nyt oplag for at imødekomme efterspørgslen.
Aller Media Nordic investerer i Aniara for at hjælpe forfattere ud over sprogbarrierer21.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Nordic har købt en minoritetsandel i Aniara, det svenske forlagsselskab, der hjælper forfattere med at nå nye læsere på tværs af sprogbarrierer. Investeringen på over 500.000 euro markerer begyndelsen på et partnerskab med potentiale for strategisk samarbejde, hvor forlagsarv møder innovation – med det fælles mål at gøre internationale bogmarkeder mere tilgængelige for forfattere.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum