Anders åbner ny Lidl-butik på Tuborgvej i København: ”Udvikling og arbejdsglæde er altafgørende for, om jeg lykkes som butikschef”

”Lige så meget jeg går op i udviklingen af mig selv. Lige så meget går jeg op i udviklingen af mine medarbejdere.”
Sådan lyder det prompte fra 29-årige Anders Nedergaard Hansen, da han bliver spurgt om, hvad der er noget af det vigtigste for ham i sit arbejde hos Lidl. Måske noget af det stammer fra årene som fodboldtræner på fuldtid, eller måske ligger det ham bare helt naturligt, at han drives af at se folk omkring sig vokse.
Derfor har ansættelsesprocessen af nye medarbejdere til den nye Lidl-butik på Tuborgvej med et salgsareal på 937 m2 også været ekstra lærerig for Anders Nedergaard Hansen, der i tre år har arbejdet som souschef i Lidl i Lyngby.
”Det har været så interessant at høre fortællinger og meninger fra så mange forskellige mennesker, som har været til samtale. Den fede udfordring er så nu, hvor jeg skal få personerne til at spille sammen som et hold og føle et fællesskab. En af mine største kæpheste er, at vi alle skal gå glade på arbejde,” siger Anders Nedergaard Hansen.
Medarbejdere skal være eksperter
I arbejdet med at udvikle sine medarbejdere har Anders Nedergaard Hansen en klar vision: at gøre dem til eksperter på mindre områder i butikken og så hele tiden lægge nye kompetencer til. Det har butikschefen arbejdet med nogle år, for som han siger, så er det da federe at vide alt om nogle ting, end at vide lidt om det hele.
”Jeg kan godt lide tanken om, at man bliver eksperter indenfor små forskellige områder, og når man så er færdig der, kan man rykke videre. Så ved medarbejderne, hvad de taler om, og det giver en bedre kundeservice og er også med til at udvikle medarbejderne,” siger Anders Nedergaard Hansen og fortsætter.
”Jeg er rigtig begejstret for vores prisvindende bakeoff og vores nonfood-afdeling og her ved jeg, at jeg allerede har to eksperter med på mit hold, som kan lære de nye medarbejdere, hvad det vil sige at være ekspert.”
Der er ingen tvivl om, at ekspertise, kundeservice og selvfølgelig friske varer på hylderne bliver en vigtig del i den nye Lidl-butik, for der er rigtig mange kunder at hente med beliggenheden i Bispebjerg i det nordvestlige København. Udviklings- og ejendomsdirektør i Lidl, Mads T. Nielsen, glæder sig til at byde nye kunder indenfor i den nye butik, som er Lidls butik nummer 136 på landsplan.
”Jeg er sikker på, at kunderne får oplevelsen af at træde ind i en dagligvarebutik af høj kvalitet og moderne indretning. Med beliggenheden på hjørnet af Tuborgvej og Peter Rørdamsvej kommer der rigtig mange mennesker forbi, og de har mulighed for at benytte den store lyse parkeringskælder med 30 gratis parkeringspladser og rullebånd op til butikken. Vi vil gøre vores for at byde dem alle velkommen.”
Vil du gerne møde butikschef Anders Nedergaard Hansen og hans dygtige team? Så finder du den nye Lidl-butik på Peter Rørdamsvej 2-4, 2400 København NV, hvor der er åbent mandag-søndag kl. 7-22.
Nøgleord
Kontakter
Thomas SejersenPresseansvarlig - Lidl
Tlf:76 35 00 10presse@lidl.dkBilleder
Information om Lidl Danmark
I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som ansvarlig dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem et tillidsfuldt samarbejde med vores partnere garanterer vi et velgennemtænkt vareudbud til den bedste pris.Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 163 danske butikker. Vi arbejder hver dag som aktiv samfundsaktør på at skabe målbar værdi, der rækker ud over Lidls egen forretning.
Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.
Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.
Lidl fortsætter sit engagement i cykelsporten: Bliver sponsor for Copenhagen Sprint og fornyer aftale med PostNord Danmark Rundt25.3.2025 06:01:00 CET | Pressemeddelelse
Til sommer bliver Lidl officiel sponsor for det nye World Tour-cykelløb Copenhagen Sprint, hvor blandt andre den danske sprinter Mads Pedersen fra Lidl-Trek stiller til start. Samtidig fornyer Lidl aftalen med Danmarks største etapeløb PostNord Danmark Rundt. Hos PostNord Danmark Rundt og Copenhagen Sprint ser man frem til samarbejdet med en fælles ambition om at styrke cykelsporten og fremme hverdagscyklisme.
Vigtig kundeinformation: Opdateret d. 28.03.2524.3.2025 15:11:07 CET | Pressemeddelelse
Flæskesvær med BBQ-smag af mærket Snack Day, 100g tilbagekaldes grundet risiko for salmonella.
Bornholmsk sennep fra Lidl vinder prestigefyldt europæisk pris24.3.2025 12:40:00 CET | Pressemeddelelse
Lidl Danmark kan igen i år fejre international hæder, efter at kædens klassiske sennep fra Bornholms Oliemølle, som er en del af den populære En Bid af Danmark-serie, har vundet European Private Label Awards 2025 i kategorien ‘Sauces and Condiments’.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum