Lidl Danmark

Øger fokus på børnefamilier: Lidl indgår sponsorat af LEGOLAND frem til 2023

Del
Lidl Danmark tegner sponsorat af LEGOLAND frem til og med 2023. Dagligvarekæden vil med sponsoratet sikre endnu større synlighed hos børnefamilierne i kampen for at blive danskernes førstevalg. Lidls kunder vil samtidig få en masse LEGOLAND-fordele i kundeappen, Lidl Plus.
For klodsglade legebørn i alle aldre er et besøg i LEGOLAND altid garant for en sjov dag. Med det nye Lidl-sponsorat af LEGOLAND, kan børnefamilier og andre interesserede nu finde gode LEGOLAND-fordele i Lidl Plus-appen. PR-foto: LEGOLAND.
For klodsglade legebørn i alle aldre er et besøg i LEGOLAND altid garant for en sjov dag. Med det nye Lidl-sponsorat af LEGOLAND, kan børnefamilier og andre interesserede nu finde gode LEGOLAND-fordele i Lidl Plus-appen. PR-foto: LEGOLAND.

Når LEGOLAND åbner i år, bliver det med dagligvarekæden Lidl som ny sponsor. Lidl Danmark har nemlig tegnet et sponsorat af forlystelsesparken LEGOLAND i Billund frem til og med 2023. Fremover vil man, som noget helt nyt i Miniland, kunne se en fin Lidl-butik med varelastbiler.

Lidl vil være børnefamiliernes foretrukne indkøbssted

LEGOLAND har i mange år været et af danskernes mest foretrukne udflugtssteder, og ikke kun børnene elsker en tur rundt i parken og i forlystelserne. Også mange voksne nyder stadig turen i LEGOLAND, hvor nostalgien trækker i vores barnlige, legesyge og læringsvillige sider, og mange har taget et LEGOLAND-kørekort eller været på spændende guldgravningstogter. Lidl og LEGOLAND er det perfekte match, siger indkøbsdirektør i Lidl Danmark, Rasmus Pape:

”I Lidl vil vi gerne lave endnu flere tiltag for børnefamilierne, end vi allerede gør, og sponsoratet af LEGOLAND er en rigtig fin måde for os at gøre os attraktive over for de gæster, der besøger LEGOLAND. LEGOLAND byder sine gæster på gode og glade oplevelser, og det er samme gode oplevelse, som vi gerne vil give kunder, der handler hos os,” fortæller Rasmus Pape, der også er klar med fordele til LEGOLAND i Lidls kundeapp, Lidl Plus.

”Vores kunder opnår flere LEGOLAND-fordele gennem vores Lidl Plus-app, når de handler i Lidl. Her kan man få en gratis børnebillet og rabat på hotelophold i LEGOLAND. Det er denne slags tiltag, der gerne skal bane vejen for, at Lidl bliver både børnefamiliernes og alle danskeres førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb,” siger Rasmus Pape og fremhæver blandt andet Lidls eget, populære børne- og babymærke, Lupilu, som henvender sig direkte til børnefamilier.

Lidl vil gøre mere for børnefamilierne i 2021

I Lidl fokuserer og udvider indkøbsteamet hele tiden varesortimentet, så børnefamilier får endnu flere muligheder. Samtidig håber man, såfremt coronarestriktionerne tillader det, senere på året at kunne lave tiltag og aktiviteter rundt om i landet som er målrettet børnefamilier. Lidl har tidligere blandt andet støttet Klovneløb med Danske Hospitalsklovne og arrangeret påskejagt i butikkerne til glæde for børn og deres familier.

”Vi er meget glade for at have indgået et nyt partnerskab med Lidl, og vi er overbeviste om, at det fremtidige samarbejde kommer til at skabe stor værdi for begge parter. Lidl er en spændende virksomhed i stor udvikling, og derfor er Lidl også en attraktiv samarbejdspartner for LEGOLAND,” siger Anders Bergen, Senior Partnership Manager i LEGOLAND. 

”Lidl rykker også ind i Miniland i løbet af 2021, hvor vi blandt andet bygger en ny Lidl-butik, så vores mange danske og udenlandske gæster også kan finde Lidl i LEGOLAND. Samarbejdet kommer også til at byde på andre spændende tiltag og aktiviteter, som vi glæder os rigtig meget til at sætte i gang,” siger Anders Bergen.

Stor konkurrence for Lidls kunder: Byg en Lidl-butik i LEGO og vind gavekort på 10.000 kroner

For at fejre det nye sponsorat afholder Lidl en konkurrence på Lidl Danmark-facebooksiden, hvor man skal bygge sin lokale Lidl-butik i LEGO-klodser. Vinderen modtager et gavekort på 10.000 kroner fra Lidl.

Læs mere om Legoland her: www.legoland.dk

Kontakter

Billeder

For klodsglade legebørn i alle aldre er et besøg i LEGOLAND altid garant for en sjov dag. Med det nye Lidl-sponsorat af LEGOLAND, kan børnefamilier og andre interesserede nu finde gode LEGOLAND-fordele i Lidl Plus-appen. PR-foto: LEGOLAND.
For klodsglade legebørn i alle aldre er et besøg i LEGOLAND altid garant for en sjov dag. Med det nye Lidl-sponsorat af LEGOLAND, kan børnefamilier og andre interesserede nu finde gode LEGOLAND-fordele i Lidl Plus-appen. PR-foto: LEGOLAND.
Download

Information om Lidl Danmark

Lidl Danmark
Lidl Danmark
Carl Blochs Gade 89
8000 Aarhus C

7635 0000http://www.lidl.dk

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som ansvarlig dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem et tillidsfuldt samarbejde med vores partnere garanterer vi et velgennemtænkt vareudbud til den bedste pris.Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 163 danske butikker.Vi arbejder hver dag som aktiv samfundsaktør på at skabe målbar værdi, der rækker ud over Lidls egen forretning. 

Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk.

Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Lidls tøjkollektioner har før ramt plet – nu lander ny Lidl-Trek-kollektion i butikkerne20.6.2025 14:33:43 CEST | Pressemeddelelse

Dagligvarekæden Lidl har lanceret en ny Lidl-Trek-kollektion i alle danske butikker inspireret af et af verdens bedste cykelhold. Kollektionen henvender sig til både hverdagscyklister og sportsentusiaster og lander midt i en sommer præget af Mads Pedersens etapesejre i flere af forårets løb samt weekendens afholdelse af Copenhagen Sprint, hvor Lidl er Official Fresh Food Partner.

Ny Chief Customer Officer i Lidl: “Vi skal gøre Lidls kunder til fans”4.6.2025 10:04:50 CEST | Pressemeddelelse

Lidl udvider direktionen med ansættelsen af Mette Schacht Færch som ny Chief Customer Officer (CCO). Mette Schacht Færch kommer fra en stilling som Global Vice President, Categories, Marketing & Consumer Experience i Danish Crown, hvor hun har spillet en central rolle i at styrke og modernisere koncernens image. Nu skal hun styrke Lidls brand og sætte yderligere fokus på dagligvarekædens markante sundhedsinitiativer.

Med 20 års erfaring i bagagen er Kasper klar til at åbne ny Lidl-butik i Hillerød30.5.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Torsdag den 12. juni kl. 8 åbner Lidl dørene til sin nye butik på Frederiksværksgade 154 i Hillerød. I front står en lokal og erfaren profil nemlig butikschef Kasper Pichard Nielsen, der ser frem til at hilse på kunderne i byens første tobaks- og nikotinfrie dagligvarebutik. På åbningsdagen kan alle kunder se frem til friskbrygget kaffe, morgenmad og masser af gode åbningstilbud.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye