Hold humøret højt hos kunder og medarbejdere!

Har du sendt alle dine medarbejdere hjem at arbejde på grund af lokale COVID-19 restriktioner. Eller opererer du i en branche, hvor både I selv eller jeres kunder er påvirkede af de mere branchespecifikke restriktioner?
Så giv dem et lille lyspunkt i hverdagen i form af en uventet gave. Men ikke en af de sædvanlige firmagaver med eget logo på. Nej, giv dem noget, de rent faktisk kan bruge, som du har udvalgt personligt, og sender til dem – gerne med et lille håndskrevet kort med en personlig hilsen fra dig.
”Derved skiller du dig ud fra konkurrenterne, og viser, at du tænker på dem, bekymrer sig om dem, og gerne vil give dem noget, der kan forsøde deres hverdag i en måske ellers svær og uvis tid”, forklarer Gitte fra NORU. Det er en webshop, som har specialiseret sig i hverdagsluksus som f.eks. køkkenudstyr, lækker keramik og forskellige kaffer, teer, søde sager med videre.
Hvad giver du, som ikke virker som en almindelig reklamegave
Skal gaven virke efter hensigten, bør du udvise ekstra omtanke og gøre dig mere umage end bare at vælge en vin eller en smart kuglepen.
Gå efter noget kvalitet, og noget der kan glæde dem personligt.
”Ved du f.eks. at Nikoline i bogholderiet værdsætter god kaffe? Så køb hende en ekstra lækker kaffe som gave. Enten som hele bønner, hun selv kan male. Eller som formalede, instant eller som kapsler, alt efter hvad du ved om hendes kaffepræferencer og -udstyr”, forsætter Gitte fra NORU.
Det kan også være en pakke med te, kakao, søde sager, eller en god flaske, alt efter hvad vedkommende er til. Det kan virke som ordinære valg. Men givet på den rigtige måde og i den rette kontekst, kan det gøre en stor forskel for jeres fælles relation.
Sørg for at gøre valget så personligt som muligt
Vil du give en opmuntrende gave af en mere blivende værdi, kan du også give dem noget lækkert udstyr til opbevaring eller tilberedning af f.eks. te eller kaffe. Eller et lækkert krus i keramik eller porcelæn, de kan drikke det af. Igen uden at det er plastret til med et synligt logo og reklamebudskaber.
”Det øger chancerne for, at det rent faktisk er en gave, der bliver brugt i hverdagen. Og vælger du noget virkelig personligt, som rammer dem spot on, minder det dem alligevel om dig og dit firma, hver gang de bruger det”, uddyber Gitte.
Glem heller ikke at vedlægge et personligt kort, gerne skrevet i hånden – eller i hvert fald med din underskrift på, så det er tydeligt at se, at du har skrevet den selv.
”Det ekstra lille personlige touch, og det faktum at du selv har taget dig tid til om ikke andet at skrive under, gør gaven endnu mere værdifuld for modtageren – hvad enten det er en god kunde eller en værdsat medarbejder”, slutter Gitte fra NORU.
Nøgleord
Kontakter
Gitte fra NORU
Filmbyen 14D
2650 Hvidovre
42 42 11 15 (Åben 9-16)
kundeservice@noru.dk
Billeder
Information om Web4Bizz
Marielundvej 46
2730 Herlev
NORU er en forhandler af luksusting, der kan gøre dagligdagen lidt bedre!
Følg pressemeddelelser fra Web4Bizz
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Web4Bizz
Beskytter din forsikring dig imod identitetstyveri?3.12.2020 07:54:01 CET | Pressemeddelelse
Danskerne bruger internettet mere end nogensinde – også til personlige aktiviteter som bankoverførsler, lægekontakt og lignende. Det betyder desværre, at risikoen for identitetstyveri er steget. Men det er ikke alle forsikringsselskaber, der har denne dækning inkluderet i deres familieforsikring – har dit?
Mange danskere betaler for meget til forsikring29.10.2020 09:05:53 CET | Pressemeddelelse
Det er de færreste, der tænker på deres forsikring. Det er ofte først, når uheldet er ude, at de opdager, hvad det er, de rent faktisk har betalt for. Det betyder desværre også, at mange danskere kunne få en billigere eller bedre forsikring. Det eneste det kræver, er, at du aktivt forholder dig til dine forsikringsbehov.
Stadig masser af brug for lokal it-support28.10.2020 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
God, personlig betjening og lokal tilstedeværelse sikrer fortsat masser af kunder hos lokalt it-supportfirma i Roskilde. For der er stadig mange både private og firmaer, som har brug for hjælp til alt lige fra fejlfinding og opgradering af deres hardware og til spørgsmål om, hvordan de bruger de enkelte programmer til at løse helt konkrete opgaver i hverdagen.
Tonerland åbner fysisk butik med webshop-priser27.10.2020 12:12:27 CET | Pressemeddelelse
Markedet for især kompatible tonerpatroner hører til et af de mest konkurrenceprægede. Alligevel går Randers-virksomheden Tonerland.dk mod strømmen, og åbner en fysisk forretning. Her kan kunderne shoppe både originale og kompatible toner- og blækpatroner IRL til samme lave pris som på firmaets webshop. Hvad skyldes det?