Heidis tredje Lidl-kollektion: Cool denimlooks til kvinder og piger

Efter at Heidi Klum og Lidl med de første to kollektioner har vist deres sans for mode og tidens trends, fokuserer #LETSDENIM-kollektionen nu på den velkendte og populære klassiker denim. Som noget nyt byder kollektionen desuden på et udvalg af tøj til piger.
Inspirationen til #LETSDENIM kommer fra Heidi Klums hjemby, Los Angeles, og byens mange facetter.
Kollektionen er således solrig som Malibu, ukompliceret som Venice og spektakulær som Hollywood. I en uge fra søndag den 4. marts kan de 8 dele til damer og 5 dele til piger fås i samtlige 110 Lidl-butikker. Selvfølgelig til typiske Lidl-priser fra 39,95 til 149,00 DKK.
"Jeg har altid været en stor fan af denim. Man kan bruge det til så mange forskellige anledninger og lave sine helt egne kombinationer: Den ene dag helt afslappet, den anden dag chikt. #LETSDENIM- kollektionen afspejler denne mangfoldighed og kan varieres, så den passer til enhver stil,” udtaler Heidi Klum.
Modens multitalent: denim
Denim har mange facetter. Det viser de forskellige key-items fra kollektionen – fx. giver skinny jeans og stribede T-shirts kollektionen et glad og livligt præg. Til piger er der bl.a. et regnslag med blødt farveforløb. Kollektionen er opfindsom, urban og dynamisk – ligesom Los Angeles – og afspejler ikke alene Heidis livsglæde, men også Lidls begejstring for mode.
"Efter de to foregående, succesrige kollektioner ønsker vi nu at præsentere vores kunder for den mangesidede modeklassiker denim, for første gang også til piger. Fra den 4. marts kan de flotte denimlooks fås i vores butikker. Tøjet er nemt at sætte sammen og kan købes til de kendte Lidl-priser," siger indkøbsdirektør for Lidl Danmark, Mikko Forsström.
4. marts: Salget begynder
Søndag den 4. marts begynder Lidl Fashion Week og salget af #LETSDENIM-kollektionen i 110 Lidl-butikker. Foruden tøj (i str. 34-44) og sko (i str. 37-41) omfatter sortimentet for første gang en kollektion til piger (i str. 122/128 - 158/164). På internationalt plan sælges kollektionen i over 10.000 Lidl-butikker i 27 lande og USA.
Instagram: @lidlDanmark
Facebook: LidlDanmark
#LETSWOW
#LETSDENIM
#esmarabyheidiklum
Nøgleord
Billeder
Information om Lidl Danmark
Om Lidl:
- 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 110 dagligvarebutikker og flere end 2.500 medarbejdere i Danmark.
- Med flere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande og USA - og over 225.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.
- I 2015 indgik Lidl en partnerskabsaftale med Danske Hospitalsklovne, hvor kæden løbende bakker op og støtter organisationens vigtige arbejde året igennem, bl.a. ved salg af klovnenæser op til hospitalsklovnenes Spred Glæde Dag.
- Lidl har monteret donationsknapper på samtlige flaskeautomater i kædens butikker. Flaskepanten bliver doneret lokalt, og kunderne kan ved flaskeautomaten se, hvilken børneafdeling og hvilken hospitalsklovn de støtter.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Begræns tilgængeligheden af tobaks- og nikotinprodukter: Nye tal viser opbakning til regeringens seneste udmelding28.5.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Regeringens udmelding om at begrænse antallet af salgssteder for tobak og nikotinprodukter vækker stor opbakning i befolkningen, viser en ny undersøgelse. Lidl Danmark, som allerede har 24 tobaks- og nikotinfrie butikker, hilser udmeldingen velkommen og opfordrer til handling i hele branchen.
Lidl bakker op om regeringens udmelding om salgsbegrænsning af tobak – har allerede 24 tobaks- og nikotinfrie butikker7.5.2025 10:42:41 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 7. maj offentliggjorde regeringen deres plan for at begrænse antallet af steder, der forhandler tobak og nikotin. I dagligvarekæden Lidl Danmark annoncerede man allerede i 2023 en plan for endelig udfasning af alle tobaks- og niktonprodukter, og derfor bakker man op om regeringens tiltag og kalder det et vigtigt skridt mod en sundere fremtid.
Lavbundsjorde i fokus i nyt samarbejde mellem Arla og Lidl5.5.2025 10:11:13 CEST | Pressemeddelelse
Arla Foods og Lidl Danmark gør et af hovedpunkterne i Den Grønne Trepart til virkelighed i et nyt samarbejde, der skal hjælpe Arla-landmænd med at udtage kulstofrige lavbundsjorde. Projektet skal belyse, hvordan udtagning af lavbundsjorde kan reducere CO2-udledningen og på sigt gavne natur og biodiversitet.
Efter historisk antal butiksåbninger: Lidl har plantet rekordmange træer i samarbejde med Plant et Træ2.5.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Med 18 butiksåbninger satte Lidl Danmark rekord i 2024. Det har de nu markeret med sin hidtil største træplantning: 22.000 træer i samarbejde med Plant et Træ. Sidste del af skoven blev plantet d. 1. maj og er fredskov på kommunal jord.
Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum