Call me

Call me har Danmarks mest loyale kunder

Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i branchen. Det viser et nyt brancheindex fra Loyalty Group. Opskriften er, at alle mennesker, der ringer eller skriver, er lige vigtige – og at kundeservicemedarbejderne skal have frihed til at udøve service, der ikke er skemalagt.

Siden 2012 har Call me sat alle sejl for at aktivere selskabets Tal Ordentligt-bevægelse i blandt danskerne og internt ud i alle led at forretningen.

”Uanset hvilken titel man har i Call me, så handler det om at gå forrest og hele tiden tænke over hvilken stemme, man giver videre til sin næste, til næste generation og naturligvis også til vores kunder. Derfor er jeg super stolt over, at vi igen får æren af at have de mest loyale kunder i branchen,” siger Gustav Berghog, privatkundedirektør i Call me, og fortsætter:

”Vores kollegaer i kundeservice har fået større frihed og flere muligheder for at træffe valg baseret på kundernes behov og ikke baseret på rigide og fastlåste regelsæt. Vi favoriserer hos Call me heller ikke nye kunder for at lokke dem til. Derimod målretter vi flere tilbud til vores eksisterende kunder.”

I Loyalty Groups nye brancheindex har de afdækket danskernes loyalitet og tilfredshed over for deres mobilselskab. Her indtager Call me førstepladsen på faktorer som eksempelvis, at kunderne har en høj anbefalingsvillighed, de føler, at de får værdi for pengene, og så oplever kunderne en høj kvalitet i den service og de produkter, Call me har.

Danskerne vil have mere end billige priser
De danske mobilkunder vil ikke alene have billige priser, de vil også have god tone og social ansvarlighed.

”Jeg synes, at placeringen som mobilselskabet med de mest loyale kunder også viser, at netop vores kunder også anerkender det store arbejde, vi i Call me gør for at give stærke produkter og samtidig sikre en bedre tone og for at skabe bedre trivsel blandt ikke mindst børn og unge. Det er også et kæmpe skulderklap til alle kollegaerne, der hver dag arbejder for at gøre en positiv forskel for vores kunder,” siger Gustav Berghog.

Det er tredje gang, at Call me, som er ejet af Telia, får titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder.

Fakta om BrancheIndex Mobil 2018
BrancheIndex Mobil 2018 afdækker danskernes loyalitet og tilfredshed overfor deres mobilselskab. Undersøgelsen spørgsmål undersøger kundernes loyalitet, tilfredshed og holdninger til deres mobilselskab ved at adspørge om:

• Tilfredshed og attraktivitet
  • Anbefalingsvillighed
  • Kundeforløb
  • Klagehåndtering
  • Genforhandling
  • Produktkvalitet
  • Servicekvalitet
  • Værdi for pengene
  • Image

Information om Call me