Call me har Danmarks mest loyale kunder
Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i branchen. Det viser et nyt brancheindex fra Loyalty Group. Opskriften er, at alle mennesker, der ringer eller skriver, er lige vigtige – og at kundeservicemedarbejderne skal have frihed til at udøve service, der ikke er skemalagt.
Siden 2012 har Call me sat alle sejl for at aktivere selskabets Tal Ordentligt-bevægelse i blandt danskerne og internt ud i alle led at forretningen.
”Uanset hvilken titel man har i Call me, så handler det om at gå forrest og hele tiden tænke over hvilken stemme, man giver videre til sin næste, til næste generation og naturligvis også til vores kunder. Derfor er jeg super stolt over, at vi igen får æren af at have de mest loyale kunder i branchen,” siger Gustav Berghog, privatkundedirektør i Call me, og fortsætter:
”Vores kollegaer i kundeservice har fået større frihed og flere muligheder for at træffe valg baseret på kundernes behov og ikke baseret på rigide og fastlåste regelsæt. Vi favoriserer hos Call me heller ikke nye kunder for at lokke dem til. Derimod målretter vi flere tilbud til vores eksisterende kunder.”
I Loyalty Groups nye brancheindex har de afdækket danskernes loyalitet og tilfredshed over for deres mobilselskab. Her indtager Call me førstepladsen på faktorer som eksempelvis, at kunderne har en høj anbefalingsvillighed, de føler, at de får værdi for pengene, og så oplever kunderne en høj kvalitet i den service og de produkter, Call me har.
Danskerne vil have mere end billige priser
De danske mobilkunder vil ikke alene have billige priser, de vil også have god tone og social ansvarlighed.
”Jeg synes, at placeringen som mobilselskabet med de mest loyale kunder også viser, at netop vores kunder også anerkender det store arbejde, vi i Call me gør for at give stærke produkter og samtidig sikre en bedre tone og for at skabe bedre trivsel blandt ikke mindst børn og unge. Det er også et kæmpe skulderklap til alle kollegaerne, der hver dag arbejder for at gøre en positiv forskel for vores kunder,” siger Gustav Berghog.
Det er tredje gang, at Call me, som er ejet af Telia, får titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder.
Fakta om BrancheIndex Mobil 2018
BrancheIndex Mobil 2018 afdækker danskernes loyalitet og tilfredshed overfor deres mobilselskab. Undersøgelsen spørgsmål undersøger kundernes loyalitet, tilfredshed og holdninger til deres mobilselskab ved at adspørge om:
- Tilfredshed og attraktivitet
- Anbefalingsvillighed
- Kundeforløb
- Klagehåndtering
- Genforhandling
- Produktkvalitet
- Servicekvalitet
- Værdi for pengene
- Image
Billeder
Information om Call me
Følg pressemeddelelser fra Call me
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Call me
Nu flytter de mange Alka Mobil-kunder ind hos Call me1.11.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med tilføjelsen af Alka Mobils kunder runder Norlys’ ”value for money” mobilselskab, Call me, nu mere end 350.000 kunder.
Call me køber Alka Mobil30.4.2024 12:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Mobilselskabet Call me har købt Alka Mobil. I løbet af andet halvår af 2024 vil kunderne overgå til Call me, hvor de beholder telefonnumre, abonnementspriser og vilkår - ligesom de fortsat vil benytte Telias stærke, landsdækkende mobilnetværk.
Call me vil styrke den gode forbindelse22.6.2023 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag lancerer Call me mobilselskabets nye univers, der sætter spot på værdien af gode forbindelser mellem mennesker. Det sker gennem en omfattende indsats, der inkluderer alt fra markeds- og kundekommunikation over produkter og services til Call mes medarbejderkultur.
Call me har fortsat Danmarks mest loyale mobilkunder18.6.2019 06:10:00 CEST | Pressemeddelelse
Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i Danmark for andet år i træk. Det viser årets brancheindex fra Loyalty Group, der undersøger danskernes loyalitet og tilfredshed overfor blandt andet deres mobilselskab. Loyale kunder er vigtige fordi de bl.a. fungerer som ambassadører og medvirker til at tiltrække nye kunder gennem deres anbefalinger.
Tal ordentligt: Hvem tager ansvar for den hårde tone?1.2.2019 16:30:00 CET | Pressemeddelelse
En nyere undersøgelse foretaget af Wilke for Call me viser, at 82 % af alle danskere oplever, at tonen er blevet skærpet i Danmark inden for de seneste fem år. Konsekvensen er, at vi hver især trækker os fra diskussioner og bliver mindre udadvendte. Det er et problem for den enkelte, men også for samfundet og den demokratiske samtale, når omgangstonen og debatkulturen bliver rå og uforsonlig. ”Hos Call me har vi haft fokus på denne fælles udfordring i de seneste syv år, siden vi første gang valgte at bruge vores kommunikationskanaler og markedsføringsressourcer på kampagnen ’Tal ordentligt.’ Har det så hjulpet? Det er svært at afgøre – men alle undersøgelser viser i hvert fald, at emnet stadig er yderst relevant”, siger Sofie Heilskov, Brand Activation Manager i Call Me. Mange ofre, ingen skyldige Især på de sociale medier er retorikken blevet hård – når vi diskuterer i alenlange kommentarspor, der fyldes med verbale granater, sendt afsted i ly af computerskærmen. I en undersøgelse til
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum