TelePrisTjek.dk udfordrer det traditionelle & dyre annoncemarked
Undersøgelser viser, at traditionelle annoncer for tjenester og services i telebranchen opfattes som værende blandt de mindst troværdige reklamer. Samtidig ved vi, at prisen teleselskaberne betaler for denne eksponering er skyhøj. Når dyre og ineffektive reklamer skal finansieres af indtægterne fra driften, så betyder det ganske enkelt, at mobilpriserne bliver unødvendigt dyre. Ved at vende det traditionelle annoncemarked på hovedet kan TelePrisTjek.dk aktivt bidrage til, at teleydelserne bliver billigere for mobilkunderne og omkostningerne lavere for teleselskaberne.
Der er ingen grund til, at teleselskaberne skal bruge kæmpe beløb på reklame annoncer, når selskaberne i stedet kan give annoncekronerne direkte til mobilkunderne. Det beløb teleselskaberne bruger på dyre reklamer kan alternativt gives til mobilkunderne i form af gratis taletid. På den måde kan teleselskaberne få kontrol over sine reklameomkostninger samtidig, som tjenesterne bliver mere konkurrencedygtige og billigere for kunderne.
M1 har som det første mobilselskab indgået aftale om telepristjekBONUS. På TelePrisTjek.dk kan danskerne således få 600 kroner ekstra i taletid hvis de tilmelder sig M1. Det individuelle mobilforbrug afgør stadig hvilket mobilabonnement og tilbud, der samlet set er billigst. Ved at beregne sit mobilforbrug kan man få svar på om tilbuddet er attraktivt i forhold til de øvrige priser på markedet.
Information om TelePrisTjek.dk
c/o Dantelco ApS, Dag Hammarsskjölds Alle'
2100 København Ø
61773600http://telepristjek.dk
Følg pressemeddelelser fra TelePrisTjek.dk
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra TelePrisTjek.dk
Utilfredshed med mobilt bredbånd og internet på mobilen31.3.2011 11:37:44 CEST | Pressemeddelelse
Mange danskere oplever dårlig dækning og lav hastighed på deres mobile bredbånd og internetmobil. -- Teleselskabernes netværk lever ikke op til kundernes forventninger. Mellem hver 5. og hver 3. dansker giver dumpekarakter, når det gælder dækning og hastighed på det mobile bredbånd og internet på mobiltelefonen. Det viser friske tal fra TelePrisTjek Rapporten for 4. kvartal 2010.
Utilfredshed med mobilt bredbånd og internet på mobilen30.3.2011 15:47:14 CEST | Pressemeddelelse
Mange danskere oplever dårlig dækning og lav hastighed på deres mobile bredbånd og internetmobil. -- Teleselskabernes netværk lever ikke op til kundernes forventninger. Mellem hver 5. og hver 3. dansker giver dumpekarakter, når det gælder dækning og hastighed på det mobile bredbånd og internet på mobiltelefonen. Det viser friske tal fra TelePrisTjek Rapporten for 4. kvartal 2010.
Telestyrelsen snyder forbrugerne for milliarder og undergraver iværksættervirksomhed29.3.2010 16:04:43 CEST | Pressemeddelelse
24 marts 2010 var Telestyrelsens Prisguide til debat i åbent samråd. Ministeren anerkender her, at Telestyrelsen vildleder forbrugerne og at man nu skal se nærmere på Telestyrelsens prisguide. TelePrisTjek.dk kræver Telestyrelsens prisguide lukket og forklarer her hvorfor.
Mobilselskaber narrer kunder med billige telepriser.9.12.2008 12:30:21 CET | Pressemeddelelse
Prissammenligningstjenesten TelePrisTjek.dk advarer danske mobilkunder mod særligt billige mobilabonnementer.