Ricoh støtter ofrene for jordskælvet og tsunamien i Japan
Ricoh-koncernen har doneret 300 millioner yen til at støtte redningsarbejdet efter jordskælvet. Som følge af katastrofen i landet forsøger vi at undgå al unødvendig brug af elektricitet, som fx til neonskilte, billboards og lignende. Vi vil således fortsat imødekomme anmodningen fra de japanske elselskaber om at spare på energien samtidig med, at vi varetager forretningen. Vi arbejder målrettet på en hurtig normalisering.
Som en global koncern råder vi over et verdensomspændende netværk af lokale afdelinger og fabriksanlæg. Vores forretning i Europa fungerer som den plejer, og vi kan derfor opfylde vores kunders og forhandleres behov for leverancer fra Ricohs europæiske central i Holland. Logistikken i vores primære globale afskibningshavne i Tokyo, Yokohama og Shimizu fungerer ligeledes normalt.
Vi har en beredskabsplan for virksomheden, der, selv i nødsituationer som denne, har gjort os i stand til at bevare kontrollen over alle vigtige forretningsdata og sikre, at vi kan fortsætte med at overvåge og fastholde vores høje standarder for service og support over hele verden.
Vi analyserer og vurderer alle tænkelige langsigtede indvirkninger, såvel direkte som indirekte, den nuværende situation måtte have på vores kunder og samarbejdspartnere, og vi tilstræber så vidt muligt at undgå enhver form for afbrydelser eller forstyrrelser.
Ricoh Company, Ltd. er en globalt førende teknologisk virksomhed på markedet for kontor- og produktionsprint. Ricoh samarbejder med organisationer verden over for at udvikle og strømline arbejdsmiljøet samt optimere dokumenthåndteringen.
Om Ricoh
Virksomheden har over 108.500 ansatte på verdensplan og er repræsenteret i Europa, Amerika, Asien-Stillehavsområdet, Kina og Japan. Pr. 31. marts 2010 udgjorde den samlede omsætning fra Ricohs EMEA-aktiviteter mere end 458,5 milliarder yen. Ricohs globale salg beløb sig til mere end 2,016 milliarder yen i finansåret, der afsluttedes den 31. marts 2010.
Kontaktoplysninger:
Carsten Hetling
Markeds- og marketingchef
Ricoh Danmark A/S
Tlf.: 70 10 67 68
E-Mail:
Information om Ricoh Danmark A/S
Følg pressemeddelelser fra Ricoh Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Ricoh Danmark A/S
Ricoh udnævnt som global leder i Gartners ”Magic Quadrant for Managed Print Services, Worldwide”6.12.2010 10:09:19 CET | Pressemeddelelse
Ricoh Europe, der er den førende leverandør af kontorløsninger, Managed Document Services (MDS) og produktionsprint, har meddelt, at Gartner, Inc. har placeret dem i ”Leaders Quadrant” i den nyeste Magic Quadrant for Managed Print Services (MPS) og printere på verdensplan.
Ricoh og InfoPrint Solutions lancerer Pro™ C901/C901s Graphic Arts Edition4.10.2010 12:45:22 CEST | Pressemeddelelse
En højtydende, kraftfuld farveprintløsning med high-end funktioner til produktionsprint. London, 4. oktober – Ricoh Europe PLC og InfoPrint Solutions Company offentliggjorde i dag lanceringen af Pro™ C901/C901s Graphic Arts Edition – en avanceret førsteklasses printløsning, specielt designet til at overholde de højeste standarder på det professionelle marked for produktionsprint. Med den nye, imponerende Pro™ C901/C901s udvider Ricoh og InfoPrint således deres allerede solide og brede sortiment af printere til det grafiske marked og til virksomheder generelt.
Ricoh Eco Board skal fremme miljøbevidsthed og bæredygtighed2.9.2010 11:21:52 CEST | Pressemeddelelse
Første 100 %-soldrevne billboard på Times Square
InfoPrint Solutions Company indgår i Ricoh-gruppen som fuldt ejet datterselskab.6.7.2010 12:28:15 CEST | Pressemeddelelse
Et tre år langt joint venture mellem IBM og Ricoh har nået sit planmæssige mål.
Ricoh Danmark godkendt som leverandør under SKI-aftalen for kopi og print23.4.2010 10:33:35 CEST | Pressemeddelelse
SKI – Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S – har netop offentliggjort, hvilke leverandører der er godkendt under rammeaftale 02.12 for kopi og print.