TDC velgørenhed

Del
Velgørenhed en god forretning for TDC

Velgørenhed er blevet en god forretning for TDC

Pressemeddelelse den 22. oktober 2007

Normalt handler velgørenhed om at donere penge til gode formål, men det kan også BÅDE handle om den gode sag og om at tjene penge. Danmarks største e-butik, TDC, har således oplevet, at velgørenhedshjemmesiden ENGODSAG.DK er blandt de partnere på nettet, som leverer flest kunder til online butikken.

DET SOCIALE ANSVAR ER OGSÅ EN GOD FORRETNING

Hos TDC har man længe haft fokus på virksomhedens sociale ansvar, og derfor var det også en oplagt mulighed for TDC at indgå et samarbejde med velgørenhedsprojektet, ENGODSAG.DK, som kombinerer nethandel med velgørenhed. Men samarbejdet handler både om en god sag OG en god forretning.

ENGODSAG.DK har på kort tid indtaget en plads i toppen blandt leverandører af online kunder til TDCs e-butik. Dette kommer de mange hjælpeorganisationer, som samarbejder med ENGODSAG.DK til gode.

Hjælpeorganisationer som Dansk Røde Kors, Amnesty International, Dyrenes Beskyttelse og Red Barnet nyder på den måde godt af, at danskerne har taget idéen til sig om at kunne handle på internettet og samtidig gratis hjælpe et godt formål. For det er nemlig TDC, som betaler donationerne på vegne af deres kunder - helt gratis for de glade internethandlende.

"Det unikke ved samarbejdet med ENGODSAG.DK er, at vi med dette samarbejde kan tilbyde kunderne at sende penge videre til deres foretrukne hjælpeorganisation, når de handler i vores e-butik - og det er helt gratis for kunden", siger Katrine Falgren, online markedsansvarlig hos TDC.

Udover at støtte noget godt er det samtidig en god forretning for TDC. ENGODSAG.DK er med til at sende tusindvis af kunder over til netbutikken, som på denne måde kan kombinere den gode sag og den gode forretning.

"Vi synes, det er utroligt positivt, at en aktør så stor som TDC tager et socialt ansvar på denne måde og lader kunderne bestemme, hvem der skal nyde godt af den donation, som TDC betaler, når der handles hos dem. Samtidig er vi selvfølgelig stolte af, at så mange danskere vælger os som deres genvej til at handle på nettet", fortæller Jonathan Løw, stifter af ENGODSAG.DK.

ENGODSAG.DK gik i luften i 2004 og har indsamlet mere end 2,5 mio. kroner til de velgørende formål.

Pressekontakter:

Jonathan Løw, medstifter, ENGODSAG.DK

Tlf.: 60 800 800

Katrine Falgren, marketingchef for TDC Totalløsninger

Tlf.: 29 25 17 86

Information om engodsag.dk

engodsag.dk
Egsagervej
8230 Åbyhøj

70277378
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye