CrossEyes ApS

CrossEyes styrker ledelsen med ny COO

Optikerkæden CrossEyes har pr. 14. august 2017 ansat Ulrik Rasch som ny Chief Operations Officer til at varetage den daglige drift af virksomheden. Det overordnede formål er at sikre bedre struktur og fuldt fokus på at kvalitetssikre alle CrossEyes’ aktiviteter.

CrossEyes, der befinder sig i en spændende periode med en lang række planlagte åbninger i den resterende del af 2017, har ansat Ulrik Rasch som ny COO til at varetage den daglige drift af virksomheden og assistere CEO Søren Møller i at drive virksomheden fremad og sikre fortsat vækst.

– Vi ønsker i høj grad at bringe mere viden og ledelse ind i CrossEyes – vi er ved at flytte os fra at være en iværksættervirksomhed til at blive en mellemstor virksomhed, og det kræver en stærk daglig ledelse og kvalitetssikring af alle aktiviteter. Det er jeg helt tryg ved at overlade til Ulrik, der kommer med mange års erfaring fra flere ledende stillinger, siger Søren Møller, CEO og stifter af CrossEyes.

Ulrik Rasch har tidligere arbejdet med ledelse, forretningsaktiviteter, forretningsudvikling og business transition management i flere forskellige internationale virksomheder. Ulrik Rasch skal stå for den daglige ledelse af virksomheden, herunder samarbejde med franchisetagere og leverandører samt lede teamet på hovedkontoret og koordinere med de internationale afdelinger.

– Der forelægger en meget spændende opgave i den fortsatte udvikling af CrossEyes, hvor jeg får muligheden for at påvirke performance på tværs af organisationen og værdikæden til gavn for både franchisetagerne og slutbrugerne – samtidig med at kunne påvirke selskabets strategiske udvikling i tæt samarbejde med Søren Møller, siger Ulrik Rasch og fortsætter:

– CrossEyes er et spændende selskab i en interessant branche. CrossEyes har gjort det rigtig godt i selskabets blot 7 år, men samtidig har selskabet behov for en mere fokuseret organisation for at kunne indfri de fremadrettede forventninger fra alle sider. Jeg ser meget frem til at komme i gang.

Ved Ulriks tiltrædelse får CEO Søren Møller mere tid til at fokusere på udvikling, branding og fortsat vækst af CrossEyes, og han glæder sig til samarbejdet:

– Jeg får mere tid til at involvere mig i stellene og det unikke produktflow, vi har i CrossEyes – og så kommer CrossEyes generelt til at bære præg af langt større professionalisme og struktur med en dygtig leder ved roret. Ulrik er intet mindre end den perfekte kandidat til jobbet, slutter Søren Møller.

CrossEyes har pt. butikker i Danmark, Storbritannien og Polen.

Søren Møller
CEO og stifter, CrossEyes
sm@crosseyes.dk

Ulrik Rasch