Haderslev Kommune

Borgerservice undersøger tilfredsheden

Del
Borgerservice i Haderslev laver i disse uger en temperaturmåling på tilfredsheden blandt borgerne.

Tilfreds, meget tilfreds eller knap så tilfreds. Borgere i Haderslev Kommune der i disse uger har et ærinde i Borgerservice i Haderslev har mulighed for at svare på, hvor tilfredse de er med den service, de får. Der gennemføres nemlig en tilfredshedsundersøgelse blandt de besøgende.

Borgerne spørges blandt andet om, hvordan de oplever servicen, informationen og hvordan de bliver mødt af medarbejderne. Derudover spørges de om, hvad deres ærinde er på Borgerservice.

”Der kommer flere og flere selvbetjeningsløsninger, og det kræver også, at vi løbende justerer vores tilbud til borgerne. Vi bruger undersøgelsen som en temperaturmåling og som et pejlemærke i forhold til, hvad vi kan ændre eller gøre endnu bedre”, siger borgerservicechef, Anne-Mette Michelsen.

Det er frivilligt, om man vil deltage i undersøgelsen, der er klaret med nogle få klik på en skærm. Undersøgelsen er i gang i denne og næste uge.

Den seneste undersøgelse fra Borgerservice er fra 2015. Den viste, at ni ud af ti føler sig behandlet på en venlig og imødekommende måde, og de føler samtidig, at de fik den hjælp, de kom efter eller blev hjulpet videre.

Kontakter

Information om Haderslev Kommune

Haderslev Kommune
Haderslev Kommune
Christian X's Vej 39
6100 Haderslev

http://www.haderslev.dk/

Følg pressemeddelelser fra Haderslev Kommune

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Haderslev Kommune

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye