Wupti og ONLY PLAY i nyt samarbejde
De to danske virksomheder, ONLY PLAY, en del af modevirksomheden BESTSELLER, og wupti.com, en del af Salling Group, indgår et nyt samarbejde. Hermed rykker ONLY PLAY ind med sine kollektioner på onlineplatformen wupti.com med det formål at nå ud til endnu flere kunder i Skandinavien.
Hos Wupti.com glæder det direktør Jette Radich, at samarbejdet er kommet i stand:
– Nogen gange giver 1+1 mere end 2, og det er præcis tilfældet her. Nøglen til succes ligger i samarbejdet og i at koble sig på hinandens styrker og udvikle sig derfra. Et stort og velkendt brand på en stærk online platform gavner kendskabet til begge parter. Vigtigst for mig er dog, at vi hele tiden udbygger Wupti.com med flere varegrupper til glæde for vores mange besøgende.
Til en start er der tale om BESTSELLERs sportskollektion fra ONLY, kaldet ONLY PLAY, som bliver lanceret på Wupti, og Peter Nørby, International Sales Manager på ONLY PLAY, glæder sig over det kommende samarbejde:
– For os er det helt oplagt at indlede et samarbejde med en af landets stærkeste onlinebutikker, hvor vi i fællesskab kan komme endnu hurtigere og bredere ud til både danske og skandinaviske kunder samt erhvervskunder. Vi er overbeviste om, at samarbejdet, ikke mindst på den lange bane, kan være meget gavnligt for både os og Wupti. Den innovative og nytænkende vinkel på begge sider af bordet har været en udslagsgivende katalysator for samarbejdet, udtaler Peter Nørby og fortsætter:
– Vi har en stor tro på, at vi i fællesskab kan gøre det endnu nemmere og enklere for både privatkunder og virksomheder at finde lige præcis det, de ønsker fra ONLY PLAY og Wupti igennem vores nye samarbejde. Kollektionerne vil være omfattende og vil kunne købes på wupti.com fra 1. august 2019 og udbygges yderligere fra 1. januar 2020.
Wupti er en af landets største online-butikker og landets største markedsplads, som alle danske webbutikker også kan være en del af. Bestseller er Danmarks største modekoncern.
Kontakter
Group CommunicationSalling Group
Tlf:8778 5002press@sallinggroup.comBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Paris 2024: Store danske virksomheder og topatleter: "Det ligger i vores DNA - Ingen vinder alene!"17.4.2024 13:15:09 CEST | Pressemeddelelse
Nu er der kun 100 dage til OL begynder i Paris. Kampagnen ’Ingen vinder alene’ sætter fokus på Danmarks unikke tilgang, når der skal opnås verdensklasse: Sammenhængen mellem bredde og elite. Danmarks olympiske partnere Salling Group, Danish Crown, Toyota, Poul Schmith og paralympisk partner Elsass Fonden er gået sammen med Team Danmark og Danmarks Idrætsforbund for at vise, hvorfor vi som land bliver ved med at lykkes med at skabe verdensstjerner.
Hæder til Salling Group og ØGO i anerkendt bæredygtighedsundersøgelse8.3.2024 14:10:00 CET | Pressemeddelelse
Salling Group er bedst i sin kategori, mens Nettos varemærke ØGO stryger ind i en samlet top fire i årets Sustainable Brand Index Award™.
Salling Group sætter kurs mod grønnere varetransport4.3.2024 13:52:37 CET | Pressemeddelelse
Transport af varer til Netto, føtex og Bilka skal senest med udgangen af 2040 ske uden fossile brændstoffer. Det vil årligt reducere CO2e-udledningen med knap 50.000 ton, og allerede nu beder Salling Group vognmændene sætte mål for reduktioner.
Nyt samarbejde skal forebygge stroke i danskernes hverdag28.2.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse
Alt for mange danskere rammes hvert år af stroke, og derfor vil Hjernesagen sammen med Salling Group og Salling Fondene over de kommende år bringe hjernesundhed og forebyggelse af stroke længst muligt ud til danskerne. Det sker ved at tilbyde nem og gratis blodtryksmåling i butikker landet over som del af et nyt, flerårigt strategisk samarbejde med ambition om at løfte danskernes generelle sundhedsniveau.
Salling Group lancerer omfattende mental sundhedsprogram19.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Hver tredje kvinde og hver femte mand i alderen 16-24 år har dårligt mentalt helbred og op mod halvdelen af de erhvervsaktive har søvnbesvær. Med 44.000 kollegaer i Danmark påvirker det også hverdagen i Salling Group, som derfor nu lancerer en indsats, der skal understøtte den mentale sundhed. Virksomheden indgår samtidig i et nyt historiske partnerskab.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum