Salling Group

Wupti og ONLY PLAY i nyt samarbejde

Del

Et større samarbejde mellem ONLY PLAY og onlinebutikken Wupti skal på samme tid udbygge kendskabet til Wupti og ONLY PLAY, som er BESTSELLER koncernens kollektion indenfor træningstøj. Med Wupti’s store udbud af sport- og fritidsudstyr suppleret med sportstøj, kan kunderne nu købe alt til sport og fritid uden at forlade Wupti

De to danske virksomheder, ONLY PLAY, en del af modevirksomheden BESTSELLER, og wupti.com, en del af Salling Group, indgår et nyt samarbejde. Hermed rykker ONLY PLAY ind med sine kollektioner på onlineplatformen wupti.com med det formål at nå ud til endnu flere kunder i Skandinavien.

Hos Wupti.com glæder det direktør Jette Radich, at samarbejdet er kommet i stand:

– Nogen gange giver 1+1 mere end 2, og det er præcis tilfældet her. Nøglen til succes ligger i samarbejdet og i at koble sig på hinandens styrker og udvikle sig derfra. Et stort og velkendt brand på en stærk online platform gavner kendskabet til begge parter. Vigtigst for mig er dog, at vi hele tiden udbygger Wupti.com med flere varegrupper til glæde for vores mange besøgende.

Til en start er der tale om BESTSELLERs sportskollektion fra ONLY, kaldet ONLY PLAY, som bliver lanceret på Wupti, og Peter Nørby, International Sales Manager på ONLY PLAY, glæder sig over det kommende samarbejde:

– For os er det helt oplagt at indlede et samarbejde med en af landets stærkeste onlinebutikker, hvor vi i fællesskab kan komme endnu hurtigere og bredere ud til både danske og skandinaviske kunder samt erhvervskunder. Vi er overbeviste om, at samarbejdet, ikke mindst på den lange bane, kan være meget gavnligt for både os og Wupti. Den innovative og nytænkende vinkel på begge sider af bordet har været en udslagsgivende katalysator for samarbejdet, udtaler Peter Nørby og fortsætter:

– Vi har en stor tro på, at vi i fællesskab kan gøre det endnu nemmere og enklere for både privatkunder og virksomheder at finde lige præcis det, de ønsker fra ONLY PLAY og Wupti igennem vores nye samarbejde. Kollektionerne vil være omfattende og vil kunne købes på wupti.com fra 1. august 2019 og udbygges yderligere fra 1. januar 2020.

Wupti er en af landets største online-butikker og landets største markedsplads, som alle danske webbutikker også kan være en del af. Bestseller er Danmarks største modekoncern.

Kontakter

Billeder

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling, BR og Wupti arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Cirka 50.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 11 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

Netto lancerer dagligvarer på abonnement med ny digital platform10.9.2019 07:00:00 CESTPressemeddelelse

Danmarks største dagligvarekæde Netto åbner for onlineshopping af dagligvarer med den nye digitale platform Fillop. Fillop tilbyder en skræddersyet digital dagligvareløsning, der kombinerer fast levering af basisvarer til døren med salg af ferskvarer i butikken. Dermed udvider Netto med et onlineunivers som supplement til sine over 500 fysiske butikker. Målet er 50.000 nye digitale kunder på et år.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum