Wupti og ONLY PLAY i nyt samarbejde

De to danske virksomheder, ONLY PLAY, en del af modevirksomheden BESTSELLER, og wupti.com, en del af Salling Group, indgår et nyt samarbejde. Hermed rykker ONLY PLAY ind med sine kollektioner på onlineplatformen wupti.com med det formål at nå ud til endnu flere kunder i Skandinavien.
Hos Wupti.com glæder det direktør Jette Radich, at samarbejdet er kommet i stand:
– Nogen gange giver 1+1 mere end 2, og det er præcis tilfældet her. Nøglen til succes ligger i samarbejdet og i at koble sig på hinandens styrker og udvikle sig derfra. Et stort og velkendt brand på en stærk online platform gavner kendskabet til begge parter. Vigtigst for mig er dog, at vi hele tiden udbygger Wupti.com med flere varegrupper til glæde for vores mange besøgende.
Til en start er der tale om BESTSELLERs sportskollektion fra ONLY, kaldet ONLY PLAY, som bliver lanceret på Wupti, og Peter Nørby, International Sales Manager på ONLY PLAY, glæder sig over det kommende samarbejde:
– For os er det helt oplagt at indlede et samarbejde med en af landets stærkeste onlinebutikker, hvor vi i fællesskab kan komme endnu hurtigere og bredere ud til både danske og skandinaviske kunder samt erhvervskunder. Vi er overbeviste om, at samarbejdet, ikke mindst på den lange bane, kan være meget gavnligt for både os og Wupti. Den innovative og nytænkende vinkel på begge sider af bordet har været en udslagsgivende katalysator for samarbejdet, udtaler Peter Nørby og fortsætter:
– Vi har en stor tro på, at vi i fællesskab kan gøre det endnu nemmere og enklere for både privatkunder og virksomheder at finde lige præcis det, de ønsker fra ONLY PLAY og Wupti igennem vores nye samarbejde. Kollektionerne vil være omfattende og vil kunne købes på wupti.com fra 1. august 2019 og udbygges yderligere fra 1. januar 2020.
Wupti er en af landets største online-butikker og landets største markedsplads, som alle danske webbutikker også kan være en del af. Bestseller er Danmarks største modekoncern.
Kontakter
Group CommunicationSalling Group
Tlf:8778 5002press@sallinggroup.comBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Salling fejrer julen med tre spektakulære nyheder16.10.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Julen bliver ekstra magisk i år, når Salling tænder julelysene og præsenterer tre store juleoplevelser: en ny og strålende facadeudsmykning, åbningen af Salling Christmas Garden i Aarhus og et helt nyt juleshow med musik og dans i både Aarhus og Aalborg.
Salling Group og Clever når milepæl: Over 1.000 ladeudtag på tværs af Danmark9.10.2025 08:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Salling Group og Clever har nået målet om at opsætte 1.000 ladeudtag og gør det dermed nemmere for elbilister at besøge butikkerne.
Salling Group styrker sit digitale beredskab og åbner for bedre offlinebetalingsløsninger i Bilka, føtex og Netto3.10.2025 08:15:00 CEST | Pressemeddelelse
Et nyt, udvidet samarbejde med Nets sikrer, at kunder i Salling Groups butikker fremover vil kunne betale med stort set alle betalingsformer under en eventuel krisesituation.
Salling Group gør status: 400 butikker har nu en fast madspildspartner29.9.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Ved stor fælles indsats på tværs af butikker og madspildsaktører har 400 føtex, Bilka og Netto-butikker i dag fået en fast madspildspartner, der ugentligt kommer forbi og henter overskudsmad.
Salling Group udvider bestyrelsen med to internationale profiler26.9.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Landets største dagligvarekoncern styrker bestyrelsen med to erfarne profiler fra international detailhandel med tyske Aliz Tepfenhart og hollandske Giny Boer.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum