Weekenden bød på to vindere af 1.000.000 kroner i Lotto – er du den ene?

For to danskere bød weekenden på en helt særlig oplevelse: De vandt hver en million kroner i Lotto. Indtil videre har Danske Spil kun kontakt til den ene. Måske er du den anden?

Hver eneste weekend er der mindst to danskere, der bliver Lotto millionærer – og lørdag skete det igen, da Millionærgarantien blev udløst efter lørdagens Lotto trækning.

Den ene millionær kommer fra Brønshøj og havde spillet med via sit Plus abonnement, men den anden millionær har endnu ikke giver lyd fra sig, så det kan i princippet sagtens være dig, HVIS altså du har købt en Lotto kupon i Centerbutikken i Bagsværd. Der er ingen yderligere gevinst på kuponen, men husk lige at tjekke den alligevel. Man ved jo aldrig.

”Det er en stor glæde at være med til at dele gevinster ud til glade danskere, og vi bliver i Danske Spil glade hver eneste gang, der bliver vundet en gevinst i vores lotterier. Også selvom det sker hver evig eneste uge” siger Malene Mølgaard, som er adm. direktør i Danske Lotteri Spil.

Lotto, vindertal 20. maj

2, 11, 15, 17, 26, 29, 32

Lotto, tillægstal 20. maj

Om Millionærgarantien
Millionærgarantien har levet op til sit navn siden 2015: Garanteret, at der hver eneste uge findes to heldige danskere, der vinder 1.000.000 kroner. De to millionærer findes ved lodtrækning blandt samtlige ugens spillede rækker - uanset om der er gevinst på rækken. Millionærgarantien har siden 2015 gjort over 700 spillere til millionærer - og der trækkes fortsat to nye hver eneste uge.