Visma e-conomic fortsætter væksten

27.000 nye kunder, en vækst på toplinjen på 18 % og et konstant fokus på produktforbedring sikrer Visma e-conomic A/S endnu et år med fremgang på alle nøgletal

Årsregnskabet for Visma e-conomic A/S er netop offentliggjort. Med en omsætning i 2019 på godt 367 mio. kr. forbedrede virksomheden sin toplinje med knap 18 % i forhold til 2018, hvor omsætningen landede på 312 mio. kr. Bundlinjen landede på 149 mio. kr., hvilket er en forbedring på 18 % i forhold til 2018.

-       Det er et resultat, som vi er godt tilfredse med, især fordi vi i 2019 fortsatte at øge investeringer i forbedring af e-conomics funktionalitet. Det gælder ikke mindst inden for automatisering og sikkerhed, der er afgørende faktorer for vores kunder, fortæller adm. direktør Mads Rebsdorf fra Visma e-conomic A/S.

Investeringerne ser ud til at have båret frugt. 27.000 virksomheder er i 2019 kommet til som nye kunder i Visma e-conomic, der dermed totalt har rundet 130.000 danske virksomheder som kunder.

-       Dette er resultatet af en fantastisk indsats dels fra vores samarbejdspartnere, bogholdere, revisorer og ikke mindst fra alle vores dygtige og engagerede ansatte, der hver eneste dag arbejder for at gøre det lettere og mere lønsomt for vores kunder at drive virksomhed, siger adm. direktør Mads Rebsdorf fra Visma e-conomic A/S.

Den danske direktør er tilfreds med årets resultat, der trods øget investeringsniveau viser forbedringer på både top- og bundlinje.

-       Vores ambition er konstant at forbedre de løsninger, vi tilbyder til danske virksomheder. Derfor vil vi i 2020 fortsætte investeringerne i produktudvikling, ligesom året byder på flere spændende lanceringer, som vi glæder os til at kunne præsentere i løbet af året, fastslår Mads Rebsdorf.

Mange danske virksomheder ved ikke, hvad der rammer dem den 1. september31.8.2020 18:24:06 CESTPressemeddelelse

I morgen lyder startskuddet til, at vi officielt overgår fra den gamle ferielov til den nye, og selvom virksomhederne har haft en lang overgangsperiode til at omstille sig til den nye lov, ser det ud til, at mange stadig ikke ved, hvad der rammer dem. I hvert fald ikke hvis man spørger en af landet største leverandører af HR- og lønsoftware, Visma Enterprise Danmark. Ifølge adm. direktør Monika Juul Henriksen har mange danske virksomheder grundlæggende ikke forstået, hvordan danskerne fremover skal planlægge og afvikle deres ferie.