Virtuelt pressemøde: Præsentation af det danske SailGP-hold – præsenteret af ROCKWOOL

Forud for sæsonens første event offentliggør den danske SailGP hold den fulde besætning - inklusive to nye atleter i kølvandet på første fase af SailGPs kvindelige udvælgelsesproces. De nye atleter tilføjer holdet en solid international kapsejladserfaring og olympisk metal til Martin Kirketerps guld fra 2008-legene.

Photocredits: Brian Carlin/ROCKWOOL

SailGPs sæson 2 står for døren, og det danske hold er klar til at forsvare Dannebrog og holdets maskot, Holger Danskes, ære. I år går det danske hold en hæsblæsende sæson i møde i flere ikoniske havnebyer rundt omkring i verden.

Det danske SailGP hold inviterer til en virtuel pressebriefing, hvor holdes styrmand, Nicolai Sehested, præsenterer hele holdet inklusive de to nye atleter samt løfter sløret for holdets forventninger til både den første event i Bermuda og sæsonen som helhed. Ud over Nicolai Sehested, vil også Martin Kirketerp og holdets to nye atleter være tilstedet ved briefingen.

Tid:                   Tirsdag den 23. marts 2021 kl. 10:00 – 10:30

Tilmelding:        morten.svan@harbinger.dk
                          Efter tilmelding modtages et link til livestream via YouTube

Program

• Velkomst v. vært Jonathan Turner, kommunikations- og PR-chef, Denmark SailGP team
  • Præsentation af det danske SailGP hold for sæson 2
  • Status på holdet og holdets forventninger til sæsonen inkl. ROCKWOOL Denmark Grand Prix i Aarhus (20-21 August 2021)

Pressemødet vil foregå på engelsk, og det vil være muligt at stille skriftlige spørgsmål til deltagerne undervejs samt mulighed for 1-1 interview efter pressebriefingen.

Vi glæder os til at ”se” dig.

Det danske SailGP hold – præsenteret af ROCKWOOL.

For yderligere information, tilmelding og interview

Morten Svan, Harbinger Public Relations:
E: morten.svan@harbinger.dk
T: 61 33 16 41