Verisure og Arlo vinder internationale designpriser

Alarmselskabet Verisure og virksomheden Arlo, leverandør af intelligent videoovervågning, har vundet to anerkendte Red Dot Design Awards. Priserne går til Verisures alarmsystem og til Arlos Essential-kamera, som er en del af Verisures sortiment.

Alarmselskabet Verisure og Arlo, leverandør af intelligent videoovervågning, vinder to internationale Red Dot Design Awards. Priserne går til Verisures alarmsystem og til Arlos Essential-kamera.

Hvert år uddeles en række internationale Red Dot Design Awards til design, der fortjener en særlig anerkendelse. I år er ingen undtagelse, og her er alarmselskabet Verisure og Arlo, som er leverandør af intelligent videoovervågning, blandt vinderne.

Verisure vinder den anerkendte designpris for sit innovative alarmsystem, der bl.a. består af en centralenhed, en portal, et betjeningspanel og vibrationsdetektorer. Produkter, som alle er koblet til Verisures døgnovervågede kontrolcentral.

Derudover modtager Arlos Essential-kamera, som er nyeste skud på stammen inden for videoovervågning, en Red Dot Design Award for sit minimalistiske og stilrene design.

Kameraet blev en del af Verisures sortiment, efter at alarmselskabet i 2020 indgik et partnerskab med Arlo. På den måde kan alle Verisure-kunder integrere Arlo-videoovervågning i deres døgnovervågede alarmsystemer.

Markedsledende produktdesign
Jonas Lindström, adm. direktør i Verisure Danmark, glæder sig over modtagelsen af de eftertragtede designpriser:

- Innovation er en integreret del af vores DNA her i Verisure. Derfor ser jeg de to Red Dot Design Awards som en helt særlig anerkendelse af vores engagement indenfor markedsledende produktdesign.

Red Dot Design Award er et af de mest anerkendte, internationale designstempler. Priserne uddeles af et ekspertpanel, som vurderer de indstillede produkter ud fra en række forskellige kriterier inden for produktdesign, brand- og kommunikationsdesign og designkoncepter.

Billeder

Information om Verisure A/S

Verisure A/S
Hovedvejen 2
2600 Glostrup

80 20 50 50https://www.verisure.dk/

Verisure er Europas førende alarmselskab. Vores alarmsystem er det mest installerede i Europa. Takket være et stort fokus på kvalitet og service er vores kunder blandt de mest tilfredse i branchen.

Følg pressemeddelelser fra Verisure A/S

Flere pressemeddelelser fra Verisure A/S

Undgå ubudne gæster i sommerhuset med gode råd og en tjekliste14.4.2021 12:51:34 CEST | Pressemeddelelse

Du skal være hurtigt ude, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at blive sommerhusejer i det danske land i øjeblikket. Sommerhussalget er eksploderet, og tendensen ser ud til at fortsætte. Men har du som eksisterende eller kommende sommerhusejer styr på indbrudssikringen, så du ikke kommer frem til en ubehagelig overraskelse? Læs med her og få en række gode råd til, hvordan du holder tyvene væk fra sommerhuset.