Uden mad og drikke flyver heltene ikke: Lidl indgår samarbejde med Flying Superkids i forbindelse med Danmarksturné
Spoler vi tiden tilbage til 1967, var der lige blevet opstartet et helt almindeligt gymnastikhold i Aarhus. Men over tid har foreningen bag Flying Superkids udviklet sig til et internationalt, anerkendt opvisningshold, der turnerer i hele verden. Bag holdet står 60 talentfulde børn og unge i alderen 7-21 år, som brænder for at dele deres glæde ved gymnastikken og inspirere både unge og ældre.
”Når jeg fortæller, at vi glæder os over at være på de danske landeveje igen, så taler jeg på vegne af hele holdet. Vi har glædet os til at komme ud og mærke publikum igen og sprede den glæde omkring gymnastikken, som vores gymnaster er så gode til,” fortæller direktør i Flying Superkids, Lars Godbersen, om den nyopstartede turné.
Og udover at glæde sig til at komme ud at optræde en masse, så kan direktøren og hele Flying Superkids glæde sig over, at holdet ikke længere skal bekymre sig om, de får nok mad. Fra 1. juni 2022 har Flying Superkids nemlig fået Lidl som Official Fresh Food Partner, og den danske dagligvarekæde er mildest talt flyvende over det nye samarbejde.
”Flying Superkids er et vartegn for den danske foreningskultur og et stærkt eksempel på, hvad man kan i fællesskab, når man løfter i flok – bogstaveligtalt. Derfor glæder vi os i Lidl over at kunne støtte Flying Superkids som Official Fresh Food Partner og bidrage til at opretholde deres gode energi og høje ambitionsniveau,” udtaler Jens Stratmann, der er adm. direktør i dagligvarekæden.
“Et partnerskab som dette skaber endnu federe rammer”
Flying Superkids har gennem tiden repræsenteret dansk gymnastiktradition i over 35 lande, deres show ses årligt af over 35.000 mennesker, og så er det en forening i konstant udvikling. Så for Flying Superkids er sponsoratet med Lidl essentielt i forhold til at drive foreningen og styrke dens videre udvikling.
”Partnerskaber som dette med Lidl giver os mulighed for at skabe nogle endnu federe rammer for vores Flying Superkids. Det er med til at sikre et godt fundament, som er så vigtigt for vores videre udvikling,” fortæller Lars Godbersen.
Danmarksturneen er allerede begyndt og strækker sig helt frem til november 2022. Forestillingerne er et mix af gymnastik, akrobatik, tumbling, sang, dans og ikke mindst spring, hvor de dygtige gymnaster flyver gennem luften i imponerende springkombinationer i et hæsblæsende tempo.
”Vores shows er for alle – uanset alder. Det sjove er, at det ofte ender med, at forældre eller bedsteforældre er mindst lige så begejstrede og fyldte med energi efter showet som de børn, de kommer ind med,” afslutter Flying Superkids-direktør Lars Godbersen grinende.
Udover at sørge for madvarer til Flying Superkids, så giver Lidl også sine kunder mulighed for at købe billetter til Flying Superkids’ show med 15 % rabat, hvis kunden downloader og aktiverer sig i Lidl Plus-appen.
Her afholdes der Flying Superkids shows i 2022:
- Odense: Fredag den 10. juni og lørdag den 18. juni
- København/Kastrup: Søndag den 26. juni – lørdag den 2. juli
- København/Lyngby: Lørdag den 30. juli – fredag den 5. august
- Esbjerg: Fredag den 14. oktober – lørdag den 15. oktober
- Aabenraa: Søndag den 16. - mandag den 17. oktober
- Nykøbing Mors: Torsdag den 20. - fredag den 21. oktober
- Fredericia: Lørdag den 22. - søndag den 23. oktober
- Maribo: Torsdag den 3. - fredag den 4. november
- Holbæk: Lørdag den 5. - søndag den 6. november
- Ikast: Torsdag den 10. - fredag den 11. november
- Aalborg: Lørdag den 12. - søndag den 13. november
Nøgleord
Kontakter
Thomas SejersenPresseansvarlig - Lidl
Tlf:76 35 00 10presse@lidl.dkBilleder
Information om Lidl Danmark
I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som ansvarlig dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem et tillidsfuldt samarbejde med vores partnere garanterer vi et velgennemtænkt vareudbud til den bedste pris.Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 151 danske butikker. Vi arbejder hver dag som aktiv samfundsaktør på at skabe målbar værdi, der rækker ud over Lidls egen forretning.
Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl er kommet til Rødbyhavn18.4.2024 10:46:58 CEST | Pressemeddelelse
Glade smil og forårsstemning prægede torsdag morgen de mange fremmødte ved Lidls nye butik i Rødbyhavn. Dagen begyndte med smurte sandwich og kaffe før borgmester Holger Schou Rasmussen (A) klippede det røde bånd og slog dørene op til dagligvarekædens tredje butik på Lolland.
Lidl vinder B.T.s pristjek på 40 dagligvarer17.4.2024 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Det er billigst at handle i Lidl. Det slår B.T. fast efter Lidl præsterede den billigste kurv på tværs af den danske dagligvarebranche. Pristjekket vurderer den samlede pris på 40 basisprodukter. Herunder blandt andet frugt og grønt, mejeri, brød og kød.
Lidl åbner sin første butik i Rødbyhavn11.4.2024 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag d. 18. april får Rødbyhavn endelig sin første Lidl, når dagligvarekæden åbner sin tredje butik på Lolland. I front for butikken står butikschef Mathias Kruse Petersen, som er født og opvokset i havnebyen.
Lidl og Mammen Mejeriernes specialost, Tange Sø Ost, vinder prestigefyldt European Private Label Award27.3.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Specielosten Tange Sø Ost fra Mammen Mejerierne vinder den prestigefyldte European Private Label Award i kategorien ‘Dairy products’. Osten er en del af Lidls særligt udvalgte private label-serie ‘En Bid af Danmark’, der består af produkter fra lokale, danske leverandører.
Lidl og Blå Kors deler overskudsmad ud til trængte familier i påsken26.3.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
For syvende år i træk går Lidl og Blå Kors sammen om at gøre en forskel, hvor Lidl donerer overskudsmad fra dagligvarebutikkerne til Blå Kors’ familienetværk, væresteder og Barnets Blå Hus over hele Danmark. Begge oplever, at samarbejdet gør en stor forskel i højtider som påsken, hvor lidt ekstra mad kan forsøde tilværelsen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum